سقوط «مسی مراکشی»؛ از ستاره میلان تا لیگ دسته دو مراکش!

سقوط «مسی مراکشی»؛ از ستاره میلان تا لیگ دسته دو مراکش!

پایگاه خبری فوتبالی - هاشم مستور زمانی با ویدیوی حرکات تکنیکی خود در مراکش نگاه کل دنیا را به خود جلب کرده بود اما حالا به باشگاه برکان در لیگ دسته دو مراکش ملحق شده است.

به گزارش فوتبالی، مستور بدین ترتیب به یکی از بازیکنانی تبدیل شد که شروع درخشانی داشت اما نتوانست به مسیر موفقیت آمیزش ادامه بدهد. ویدیوهای یوتیوبی وی باعث شد تا میلان در سن 14 سالگی برای خریدنش از رجینا مبلغ 500 هزار یورو هزینه کند. خیلی ها او را جواهر جدید فوتبال دنیا می دانستند. هاشم در رجیو امیلیا در ایتالیا متولد شده اما والدینی مراکشی دارد. پس از درخشش در رده های پایه شهرش، بزرگان اروپا نظیر رئال مادرید، بارسلونا، سیتی، یوونتوس به دنبالش بودند و لقب "مسی مراکشی" را هم کسب کرد. در نهایت میلان حاضر شد تا برای خرید وی 500 هزار یورو بپردازد که برای بازیکنی 14 ساله مبلغ قابل توجهی بود.

مستور مراحل ترقی را طی کرد و به تیم بزرگسالان میلان رسید و در فصل 14-2013 در آستانه اولین بازی خود با روسونری ها بود چرا که در سن 15 سالگی در مقابل ساسولو در لیست تیم بزرگسالان قرار گرفته بود و روی نیمکت نشست.

میلان تصمیم گرفت که هاشم را دو فصل به مالاگا قرض بدهد تا تجربه اندوزی کند اما مالاگایی ها یک سال بعد او را پس فرستادند. وی در همان زمان اولین بازی خود را در تیم ملی مراکش مقابل لیبی داشت. مقصد بعدی وی، تیم زووله در لیگ هلند بود اما در این تیم هم موفق نبود. میلان یک سال زودتر قراردادش را فسخ کرد تا به لیگ یونان برود و بعد از آن در دسته های پایین تر فوتبال ایتالیا در کارپی و رجینا بازی کرد و حالا با تیم برکان در لیگ دسته دو مراکش قرارداد بسته تا کابوسش ادامه داشته باشد.

4125