در انتظار انتخاب جانشین منصوریان

در انتظار انتخاب جانشین منصوریان

پایگاه خبری فوتبالی- چه کسی سرمربی صنفت آبادان خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، طلایی پوشان آبادان تنها تیم لیگ برتری هستند که هنوز تکلیف نیمکت آنها برای فصل آینده مسابقات لیگ برتر مشخص نیست و مدیران این باشگاه هنوز روی انتخاب جانشین علیرضا منصوریان به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌اند.

در حالی که گفته می‌شود رسول خطیبی، عبدالله ویسی، رضا پرکاس و محمود فکری گزینه‌های نهایی این باشگاه برای نشستن روی نیمکت نفتی‌ها به شمار می‌روند، مدیر فنی این تیم، معیارهای برزیل ایران برای انتخاب سرمربی جدیدش ر مشخص کرده است.

ابراهیم قاسمپور که از سوی باشگاه صنعت نفت آبادان ماموریت مذاکره و انتخاب نهایی سرمربی این تیم پس از جدایی علیرضا منصوریان به او واگذار شده است می گوید سرمربی نفت آبادان باید دارای معیارهای"اخلاق‌گرایی، آشنایی به علم روز فوتبال، فعالیت کاری در سال‌های اخیر، کاریزما و قدرت تأثیرگذاری روی اعضای تیم" باشد.

قاسمپور همچنین گفته است: " البته قبول داریم که همه معیارها در یک فرد جمع نمی‌شود اما نزدیکترین فرد به معیارهای فوق می‌تواند کمک کند. برای مثال ما شاهد این بودیم که بعضی از مربیان قراردادشان کمتر از بازیکن بوده؛ اما با پول‌هایی که از بازیکنان دریافت کردند، چند برابر آنها درآمد داشتند، آنوقت چنین مربی‌ای می‌تواند اخلاق‌گرا باشد؟"

باید منتظر ماند و دید ابراهیم قاسمپور بالاخره چه کسی را در بین مربیانی که بدون تیم هستند به عنوان سرمربی فصل آینده نفت آبادان انتخاب خواهد کرد.

7655