پیش‌بینی اسطوره مونیخی‌ها از سرانجام ماجرای لواندوفسکی: تابش خورشید!

پیش‌بینی اسطوره مونیخی‌ها از سرانجام ماجرای لواندوفسکی: تابش خورشید!

پایگاه خبری فوتبالی - رئیس سابق بایرن مونیخ هم به ماجرای لواندوفسکی ورود کرد و از تصمیم این باشگاه برای حفظ این بازیکن گفت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، در حالی که روبرت لواندوفسکی با مصاحبه‌های اخيرش به دنبال خروج از مونیخ است، سران بایرن مونیخ یک‌صدا و یک‌نظر از تصمیمشان برای حفظ این بازیکن ملی‌پوش و لهستانی می‌گویند. اولی هوینس، عضو هیئت مدیره و رئیس سابق باشگاه بایرن مونیخ آلمان هم تاکید کرد تا زمانی که جانشین مناسبی برای لواندوفسکی پیدا نشود، باشگاه با فروش او موافقت نمی‌کند و ادامه داد: "در شروع فصل منتظر لواندوفسکی هستیم! من همیشه گفته‌ام که اگر جایگزینی نیابیم که بتواند تا حدودی جای خالی او را پر کند که در حال حاضر انجام این کار دشوار به نظر می‌رسد، قطعا همانند هر کس دیگری در باشگاه از ماندن او حمایت می‌کنم. سپس سال آینده او به صورت آزاد بایرن مونیخ را ترک خواهد کرد یا شاید حتی قراردادش را تمدید کند؛ هیچ کس نمی‌داند."

اسطوره باشگاه بایرن مونیخ در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی برای لواندوفسکی افتاده و او چگونه به این نقطه رسیده است هم گفت: "هیچ اتفاقی نیفتاد. او همان‌گونه است که همیشه بوده است. در حال حاضر همه چیز آن‌طور که او و به ویژه ایجنتش می‌خواستند پیش نرفته است. بنابراین آن‌ها عصبانی هستند. من به همه توصیه می‌کنم که هدف خود را بدانند و اجازه ندهند موضوع وخیم‌تر شود و سپس خورشید به زودی دوباره بر روی خانه لواندوفسکی و بایرن مونیخ خواهد تابید."

9404