عکسی که رونالدو در کنار مادرش منتشر کرد

عکسی که رونالدو در کنار مادرش منتشر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی حال حاضر منچستر یونایتد به تازگی تصویری را در صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است که در آن می بینیم که او در کنار مادرش ایستاده است و به نوعی با این کار خواسته از مادرش یادی کند و از او تشکر کند.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در حال حاضر در تعطیلات است و هنوز اردوی پیش فصل او آغاز نشده است. البته اردوی پیش فصل منچستر یونایتد با سرمربی جدیدشان یعنی اریک تن هاگ استارت خورده است اما کریستیانو رونالدو هنوز به این اردو ملحق نشده است و در تعطیلات به سر می برد. او به تازگی یک عکس از خودش در حالی که در کنار مادرش، دولورس ایستاده است در صفحه شخصی خود منتشر کرده و از ایموجی قلب و هشتگِ Blessed به معنای مبارک و خوشبخت برای او استفاده کرده است تا بدین ترتیب از مادرش قدردانی کرده باشد.

کریستیانو رونالدو همواره در مراسم های مختلف از مادرش یاد کرده است و در مصاحبه های مختلف هم از او یاد کرده است و ارتباط بسیار نزدیکی با مادرش دارد به طوری که مادر او هم اکثر اوقات به ورزشگاه می آید و بازی پسرش را از نزدیک تماشا می کند و حتی گاهی هم احساساتی شده و با گلزنی های رونالدو اشک می ریزد.

1470