تکذیب یک خبر: عزت‌اللهی قصدی برای بازی در استقلال ندارد!

تکذیب یک خبر: عزت‌اللهی قصدی برای بازی در استقلال ندارد!

پایگاه خبری فوتبالی- خبر احتمال حضور سعید عزت‌اللهی در ایران و مذاکره با باشگاه استقلال کذب است.

به گزارش فوتبالی، در ساعات اخیر، در فضای مجازی و البته یکی دو خبرگزاری، خبری مبنی بر مذاکره باشگاه استقلال با سعید عزت اللهی و احتمال حضور او در لیگ برتر ایران در برخی رسانه‌ها و صفحات مجازی منتشر شده که با پیگیریهای خبرنگار فوتبالی، این خبر صحت ندارد.

حتی یک جمله از قول عزت اللهی، منتشر شده که در ایران فقط پیراهن استقلال را می پوشد! که این جمله هم تکذیب شده و عزت اللهی اصلا چنین جمله ای به کار نبرده است.

طبق اطلاعات خبرنگار فوتبالی و آخرین خبرها از این لژیونر ایرانی شاغل در دانمارک، سعید عزت‌اللهی پس از اینکه یک فصل در الغرافه قطر بازی کرد به دانمارک باز می گردد و کماکان با وایله به مدت یک سال دیگر قرارداد دارد و هیچ تصمیمی هم برای ادامه فعالیت فوتبالی‌اش در ایران ندارد بنابراین خبر مذاکره باشگاه استقلال با ملی پوش ایرانی وایله نادرست و شایعه است.

در روزهای گذشته خبر مذاکره باشگاههای تراکتور و پرسپولیس هم علاوه بر استقلال با او منتشر شده بود که به نظر می رسد زیاد جدی نبوده اند.

انتشار این اخبار بیشتر برای گرفتن کلیک و احتمالا بحث آرام کردن هواداران معترض باشگاههایی است که در نقل و انتقالات، وضعیت ایده آلی ندارند.

۴۳۴۴