سرمربی جدید پاریسن ژرمن مشخص شد؟

سرمربی جدید پاریسن ژرمن مشخص شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - در این روز ها حرف و حدیث پیرامون سرمربی جدید پاریسن ژرمن زیاد است چرا که پی اس جی پس از آنکه مائوریسیو پوچتینو عملکرد قابل توجهی در فصل 2021/22 نداشت، تصمیم گرفت او را برکنار کند و بدین ترتیب اکنون به دنبال سرمربی جدید است.

به گزارش فوتبالی، به تازگی اتفاقی افتاده که باعث شده گمانه زنی ها درباره سرمربی جدید پی اس جی افزایش پیدا کند. در ابتدا گفته می شد که زیدان گزینه اول پی اس جی برای مربیگری است و حتی گفته می شد که پاریسی ها به زیدان پیشنهاد هم داده اند اما زین الدین زیدان تمایلی به هدایت پی اس جی نداشته است.

اکنون کریستوف گالتیه، سرمربی نیس از این تیم جدا شده است و به نظر می رسد که او قرار است سرمربی آینده پی اس جی باشد. البته که هنوز چیزی قطعی نشده است و قرارداد گالتیه با پی اس جی رسمی نشده است.

روزنامه لپاریسین گفته است که گالتیه قراردادی دو ساله با امکان یک سال تمدید با پی اس جی خواهد بست و بدین ترتیب سرمربی جدید پاریسن ژرمن خواهد شد.

در نهایت باید دید که چه اتفاقاتی در این باره رخ خواهد داد. با توجه به حضور مسی، نیمار، امباپه و سایر ستاره ها در این تیم، مربی آینده پی اس جی مورد توجه خواهد بود.

1470