رقابتی جذاب که در صورت رفتن لواندوفسکی به بارسلونا شکل می‌گیرد

رقابتی جذاب که در صورت رفتن لواندوفسکی به بارسلونا شکل می‌گیرد

پایگاه خبری فوتبالی - روبرت لواندوفسکی همانطور که پیش‌تر هم گفته است، قصد ندارد فصل آینده را در بایرن مونیخ بماند و بدین ترتیب به طور علنی اعلام کرده که خواستار جدایی و پیوستن به تیم دیگری است و می خواهد به دنبال تجربه های جدیدی در دوران حرفه ای خود برود.

به گزارش فوتبالی، از بارسلونا به عنوان یکی از اصلی ترین مقصد های احتمالی روبرت لواندوفسکی نام برده شده است اما اوضاع مالی بحرانی بارسلونا شرایط پیوستن این بازیکن به جمع آبی و اناری ها را دشوار کرده است و در نهایت باید دید که چه اتفاقاتی پیرامون این قضیه رخ خواهد داد و در نهایت لواندوفسکی راهی بارسلونا می شود یا خیر.

اما در صورتی که لواندوفسکی به بارسلونا بپیوندد، رقابتی جذاب در لالیگا میان کریم بنزما و روبرت لواندوفسکی شکل خواهد گرفت. دو بازیکنی که می توانند مدعی کفش طلا و توپ طلا باشند. بنزما فصل گذشته 27 گل در لالیگا زد و 15 گل هم در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند و در حال حاضر مدعی اصلی توپ طلا است. لواندوفسکی هم با زدن 35 گل در بوندسلیگا، فاتح کفش طلا شد و بدین ترتیب می بینیم که این دو بازیکن می توانند بر سر جوایز مختلف رقابتی مستقیم با هم داشته باشند.

1470