تصویر صفحه رئال مادرید از مدل موی جالب یک هوادار

تصویر صفحه رئال مادرید از مدل موی جالب یک هوادار

پایگاه خبری فوتبالی - صفحه اینستاگرام رئال مادرید تصویر جالبی از مدل موی یک هوادار منتشر کرده است که در پشت سرش آرم رئال مادرید را طراحی کرده است!

به گزارش فوتبالی، این هوادار آرم رئال مادرید را روی سرش طراحی کرده و آن را با رنگ های زرد و آبی و قرمز به شکل جالبی کاملا مشابه لوگوی رئال مادرید در آورده تا طرح متفاوتی را آماده کند.

رئال مادرید فصل درخشانی را با کسب لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا داشت. در حقیقت شاید در ابتدای فصل هیچ کس تصور نمی کرد که رئال مادرید هر دو جام بزرگ را کسب کند اما این تیم به دستاوردی غیرممکن دست پیدا کرد و کاری غیرممکن را ممکن کرد. رئال مادرید با کامبک های باورنکردنی خود مقابل پی اس جی، چلسی و منچسترسیتی توانست به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد و با غلبه بر لیورپول برای چهاردهمین بار در تاریخش قهرمان اروپا شود و فاصله اش با دومین تیم پرافتخار تاریخ یعنی میلان را به عدد هفت رساند. رئال مادرید در لالیگا نیز با اقتدار و در فاصله چهار بازی به پایان قهرمانی خود را مسجل کرد تا دست به کار بزرگی زده باشد.

رئال مادرید انچلوتی برای فصل آینده نیز انگیزه های ویژه ای دارد که هواداران این تیم برای خرید چهره های جدید تیمشان همچون رودیگر و شوامنی انگیزه بالایی دارند.

4125