عکسی که رونالدو از تمرین کردن با پسر بزرگش منتشر کرد

عکسی که رونالدو از تمرین کردن با پسر بزرگش منتشر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی حال حاضر منچستر یونایتد روی پسر بزرگ خود یعنی رونالدو جونیور به عنوان یک بازیکن آینده و یک استعداد ویژه دنیای فوتبال، به طور خاصی حساب باز می کند.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو که پس از اتمام فصل باشگاهی در منچستر یونایتد راهی تیم ملی شد تا در رقابت های لیگ ملت های اروپا شرکت کند، پس از آن راهی تعطیلات خود شد و به ایبیزا رفت به طوری که تصاویری از حضور رونالدو به همراه نامزدش یعنی جورجینا رودریگز هم در ایبیزا منتشر شد.

پیش فصل منچستر یونایتد شروع شده است اما کریستیانو رونالدو در این پیش فصل هنوز حضور پیدا نکرده است چرا که در تعطیلات است و باید دید که او چه زمانی قصد حضور در پیش فصل منچستر یونایتد را خواهد داشت. اما رونالدو اکنون تصاویری را در استوری های اینستاگرامی خود منتشر کرده است که می بینیم در آن ها مشغول تمرین کردن با پسر بزرگ خود یعنی رونالدو جونیور است و به نظر می رسد که کریس رونالدو می خواهد از پسر بزرگ خود یک فوتبالیست حرفه ای بسازد.

در این روز ها حرف و حدیث های زیادی پیرامون آینده رونالدو زده می شود و باید دید که تصمیم او چیست اما در این عکس ها می بینیم که پس رونالدو پیراهن منچستر یونایتد را بر تن دارد.

1470