عکس؛ زوجی که هواداران بارسلونا دوست دارند در خط حمله تیم خود ببینند

عکس؛ زوجی که هواداران بارسلونا دوست دارند در خط حمله تیم خود ببینند

پایگاه خبری فوتبالی - در حال حاضر در پنجره نقل و انتقال تابستانی در فوتبال اروپا هستیم و حرف و حدیث ها و شایعه ها پیرامون بازیکنان مختلف و تیم های بزرگ بسیار است یکی از این حرف و حدیث ها مربوط به رابرت لواندوفسکی است.

به گزارش فوتبالی، روبرت لواندوفسکی در انتهای فصل بود که اعلام کرد دیگر نمی خواهد در بایرن مونیخ بماند و بدین ترتیب به دنبال ترک باواریایی ها و پیوستن به تیمی دیگر است. پس از این حرف هایی که روبرت لواندوفسکی زد، گمانه زنی ها پیرامون تیم آینده او آغاز شد و یکی از جدی ترین تیم هایی که برای آینده لواندوفسکی پیرامونش صحبت می شود، بارسلونا است چرا که آبی و اناری ها در این تابستان به دنبال جذب مهاجم هستند و البته که شرایط مالی دشواری دارند.

اگر لواندوفسکی به بارسلونا بپیوندد دوباره با پیر امریک اوبامیانگ هم تیمی می شود اتفاقی که در دورتموند افتاد و در نهایت در سال 2014 با رفتن لواندوفسکی به بایرن مونیخ این زوج از هم جدا شدند.

البته به گفته روزنامه اسپورت، در صورت آمدن لواندوفسکی به بارسلونا، اوبامیانگ این نقش را که ممکن است تبدیل به یک بازیکن ذخیره و مهاجم دوم آبی و اناری ها شود، می پذیرد.

1470