طرح/ تمام کهکشانی‌هایی که در رئال مادرید توپ طلا گرفتند؛ بنزما هم به آن‌ها اضافه می‌شود؟

طرح/ تمام کهکشانی‌هایی که در رئال مادرید توپ طلا گرفتند؛ بنزما هم به آن‌ها اضافه می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید یک رکورد ویژه در زمینه توپ طلا دارد و آن هم مربوط به تعداد بازیکنانی است که در جمع سپید پوشان موفق به فتح توپ طلا شده اند؛ رکوردی که به نظر می رسد امسال افزایش بیابد چرا که کریم بنزما در حال حاضر مدعی اصلی فتح جایزه توپ طلا به حساب می آید.

به گزارش فوتبالی، آلفردو دی استفانو، ریموند کوپا، لوئیس فیگو، رونالدو نازاریو، فابیو کاناوارو، کریستیانو رونالدو و لوکا مودریچ بازیکنانی هستند که در رئال مادرید جایزه توپ طلا را از آن خود کرده اند که در این بین آلفردو دی استفانو دو بار و کریستیانو رونالدو 4 بار جایزه توپ طلا را فتح کرده اند و بقیه بازیکنان یک بار به آن دست یافته اند. در واقع 7 بازیکن مختلف با رئال مادرید به جایزه توپ طلا رسیده اند که این خود یک رکورد ویژه است. بارسلونا، یوونتوس و میلان با 6 بازیکن مختلف در جایگاه دوم قرار دارند.

کریم بنزما در سال 2022 میلادی عملکردی بسیار درخشان و فوق العاده داشته است و همین قضیه موجب می شود تا او به احتمال زیاد توپ طلای سال 2022 را از آن خود کند و بدین ترتیب هشتمین بازیکن تاریخ رئال مادرید شود که به این جایزه می رسد و رکورد مادریدی ها را ارتقا دهد.

1470