وقتگذرانی رونالدو با نامزدش در ایبیزا

وقتگذرانی رونالدو با نامزدش در ایبیزا

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی منچستریونایتد که آخرین روزهای تعطیلاتش را پیش از شروع تمرینات پیش فصل آغاز می کند، شب گذشته به همراه نامزدش جورجینا رودریگز به گشت و گذار در شهر ایبیزا در اسپانیا پرداخت.

به گزارش فوتبالی، رونالدو برای سپری کردن تعطیلات شیک خود به اسپانیا سفر کرده است. رونالدو که تیپی شامل کت و شلوار آبی رنگ را انتخاب کرده بود، به همراه جورجینا و بادیگاردهایش به کافه "ال لیو" رفت و وقتش را در ان جا گذراند. رونالدو 37 ساله و جورجینا 38 ساله شب گذشته را به دور از پنج فرزندشان سپری کردند و آنها را در خانه تنها گذاشتند تا در کنار دوستانشان وقت بگذرانند.

رونالدو و خانواده اش برای تعطیلات به ویلایی شیک در نزدیکی کوه های ترمونتانا رفته اند و برای استراحت از قایق تفریحی و گرانقیمت 5.5 میلیون پوندی خود استفاده کردند و به نظر می رسد که در روزهای اخیر هم به ایبیزا رفته اند. کریستیانو در زمان حضورش در قایق تفریحی به همراه دوستانش به ماهیگیری پرداخته بود. 

کریستیانو باید در روزهای آینده به تمرینات منچستریونایتد برگردد هر چند که آینده اش زیاد مشخص نیست چرا که شایعات زیادی در مورد جدا شدنش و حضورش در تیم هایی نظیر چلسی و بایرن مونیخ مطرح شده و حتی بحث بازگشت به تیم سابقش اسپورتینگ هم مطرح است. 

4125