عکس؛ امباپه تماشاگر بازی تیم جدید گرت بیل

عکس؛ امباپه تماشاگر بازی تیم جدید گرت بیل

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه ستاره پی اس جی به نظر می رسد که برای سپری کردن تعطیلاتش به لس آنجلس سفر کرده است که شب گذشته بازی تیم های لس آنجلس اف سی و نیویورک ردبولز را از نزدیک تماشا کرد.

به گزارش فوتبالی، امباپه به ورزشگاه باشگاه لس آنجلس اف سی رفت تا بازیهای لیگ آمریکا را دنبال کند. لس آنجلس اف سی با خرید ستارگانی نظیر جورجیو کیلینی و گرت بیل یکی از پرکارترین تیم های نقل و انتقالات تابستانی در آمریکا بوده است و امیدوار است که بتواند نتایج خوبی را کسب کند.

امباپه شب گذشته به همراه مادرش فیضه العماری که در مذاکرات تمدید قراردادش با پی اس جی نقش مهمی داشت، به ورزشگاه لس آنجلس اف سی رفت تا پیروزی این تیم مقابل نیویورک ردبولز با نتیجه دو بر صفر را از نزدیک تماشا کند.کریستین آرانگو و پالاسیوس دو بازیکنی بودند که در این بازی برای تیم لس آنجلسی گلزنی کردند. لس آنجلس اف سی فعلا با 33 امتیاز از 16 بازی صدرنشین گروهش در کنفرانس غرب است. این تیم پس از خرید گرت بیل امید زیادی دارد تا بتواند به قهرمانی مسابقات لیگ آمریکا در فصل جاری دست پیدا کند. گرت بیل پس از اتمام قراردادش با رئال مادرید با دستمزد سالانه 1.5 میلیون یورو راهی لیگ آمریکا شده و قراردادی یک ساله امضا کرده است. امباپه در کنار هریستو استویچکوف اسطوره بلغارستانی بارسلونا هم عکس گرفته است.

4125