بازیکن اسبق رئال مادرید به بارسلونا نمی‌رود

بازیکن اسبق رئال مادرید به بارسلونا نمی‌رود

پایگاه خبری فوتبالی - آنخل دی ماریا ستاره آرژانتینی اسبق رئال مادرید، پی اس جی و منچستریونایتد در مسیر حضور در لیگ ایتالیا قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن آرژانتینی که اخیرا توسط بوفون با مارادونا مقایسه شده بود، در یک قدمی پیوستن به یوونتوس قرار دارد. گاتزتا دلوا اسپورت گزارش داده است که وینگر آرژانتینی به یووه خیلی نزدیک است و فقط جزئیات کوچکی باقی مانده است تا توافق نهایی شود.

این بازیکن تصمیم قطعی خود را گرفته است هر چند که هنوز جزییاتی باید حل شوند. باشگاه تورینی درخواست دستمزد هفت میلیون یورویی این بازیکن برای قراردادی یک ساله را مطابق میل دی ماریا پذیرفته است. بنفیکا و بارسلونا دیگر مشتریان دی ماریا بودند. کاتالان ها در نظر داشتند که وینگر سابق رئال مادرید را به خدمت بگیرند اما به نظر می رسد که این بازیکن در نهایت تصمیم گرفته که به یوونتوس ملحق شود و به یکی از ستارگان تیم تورینی در فصل آینده تبدیل شود. دی ماریا بازیکنی است که سرعت، تکنیک و قدرت بازیسازی بالایی دارد و زوج خط حمله تیم تورینی ها را در کنار ولاهوویچ تشکیل خواهد داد. در حقیقت در فصل آینده دی ماریا می تواند بهترین تغذیه کننده ممکن برای مهاجم صرب باشد و به ولاهوویچ کمک کند تا آمار گلزنی خود را بالا ببرد.

4125