اینتر برای دیبالا زیاد هزینه نمی‌کند/ پیشنهادی پایین‌تر از یوونتوس!

اینتر برای دیبالا زیاد هزینه نمی‌کند/ پیشنهادی پایین‌تر از یوونتوس!

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر امید خود را برای جذب پائولو دیبالا از دست نمی‌دهد، اما آخرین پیشنهاد آن‌ها ممکن است برای او چندان مطلوب نباشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت چاپ شهر میلان، پائولو دیبالا مهاجم آرژانتینی تابستان امسال یوونتوس را ترک کرد زیرا آن‌ها تصمیم گرفتند قرارداد او را تمدید نکنند. پس از آن وضعیت این بازیکن آزاد مورد توجه چندین تیم برتر به ویژه اینتر قرار گرفت.

با این اوصاف، تصمیم نراتزوری برای پس گرفتن روملو لوکاکو، کار خرید دیبالا را کمی سخت کرد. با این وجود، اینتر همچنان به جذب آرژانتینی امیدوار است و آخرین پیشنهاد خود را ارسال کرده است.

طبق گزارش گاتزتا دلو اسپورت، پیشنهاد اخیر نراتزوری کمتر از آن‌چه قبلا شایعه شده بود به نظر می‌رسد. در ابتدا، اینتر آماده ارائه هفت میلیون یورو شامل پاداش در هر فصل برای امضای دیبالا بود.

با این حال در حال حاضر، نراتزوری تنها پیشنهاد پنج میلیون یورو دستمزد ثابت به اضافه یک میلیون یورو را به شرطی دارد که او در پنجاه درصد بازی‌های آن‌ها بازی کند.

اینتر می‌خواهد با توجه به نگرانی دیبالا در دو فصل اخیر، از قرارداد خود محافظت کند.

هر دو طرف در حال برنامه‌ريزی جلسه دیگری برای بحث در مورد همه چیز از جمله بند آزادسازی احتمالی پائولو دیبالا در فصل آینده هستند.

این وضعیت ممکن است درب را برای سایر تیم‌ها از جمله میلان باز کند تا قرارداد را با این بازیکن منعقد کنند.

گفتنی است که پائولو دیبالا زمانی از یوونتوس پیشنهاد 10 میلیون یورویی داشت و بعد از آن یوونتوس پیشنهاد خود را به هشت میلیون کاهش داد ولی مذاکرات طرفین مثبت پیش نرفت و حالا دیبالا تنها با پیشنهاد پنج میلیون یورویی از اینتر روبه‌رو است.

9404