عکس؛ گشت و گذار خانوادگی شماره هفت اسبق رئال مادرید در جنگل

عکس؛ گشت و گذار خانوادگی شماره هفت اسبق رئال مادرید در جنگل

پایگاه خبری فوتبالی - رائول گونزالس شماره هفت محبوب و اسطوره ای رئال مادرید از فرصت تعطیلات استفاده کرد تا به همراه خانواده اش به جنگل های آفریقای جنوبی برود.

به گزارش فوتبالی، رائول گونزالس که امروز تولد 45 سالگی خود را جشن می گیرد، در حال حاضر سرمربی کاستیا تیم رزروهای رئال مادرید است. در حقیقت رائول در سالهای اخیر تصمیم گرفته که وارد عرصه مربیگری شود که بزرگترین موفقیتش قهرمانی چمپیونزلیگ جوانان در رئال بود و بعد از آن هم هدایت تیم رزروهای رئال مادرید یعنی کاستیا را به عهده گرفت.

رائول برای سپری کردن تعطیلات به همراه همسرش مامن و پنج فرزندش خورخه، هوگو، ماریا، ماتئو و هکتور به آفریقای جنوبی سفر کرده است. البته رائول برای انتخاب نام فرزندانش هم دلایل خاصی داشته است چرا که به طور مثال خورخه را به یاد خورخه والدانو، مربی و بازیکن اسبق رئال انتخاب کرده است. والدانو همان کسی بود که در اولین بازی رائول در رئال مادرید روی نیمکت این تیم نشسته بود یا هوگو را به یاد هوگو سانچز مهاجم مکزیکی و محبوب رئال انتخاب کرده بود. رائول تصاویر جالبی از خودش در جنگل های آفریقای جنوبی منتشر کرده و از تماشای حیوانات وحشی نظیر شیر، فیل، زرافه و پلنگ لذت برده است.

4125