سوژه روز؛ توفیق اجباری برای مهدی شیری!

سوژه روز؛ توفیق اجباری برای مهدی شیری!

پایگاه خبری فوتبالی- مهدی شیری یکی از بازیکنانی است که در بازار شایعات نقل و انتقالاتی، به سپاهان لینک شده است.

به گزارش فوتبالی، مدافع راست فولادی‌ها که پس از حضور در این تیم توانست کاملا احیا شود و به روزهای اوج خود برگردد با پیشنهاد طلایی‌پوشان اصفهان روبه رو شده است.

شیری که نیم فصل اول را در پرسپولیس سپری کرد پس از انتقادهایی که به سبک بازی او – به خصوص بعد از بازی سوپرجام مقابل فولاد که با شکست شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید - وارد شد، از سوی یحیی گل‌محمدی در لیست خروج قرمزها قرار گرفت تا نهایتا راهی فولاد شود و زیر نظر جواد نکونام روزهای بسیار خوبی را تجربه کند.

شیری که در فولاد علاوه بر دفاع راست در پست دفاع چپ نیز به میدان رفت و حتی در تیم منتخب لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت در ادامه به تیم ملی هم دعوت شد تا بر خلاف رامین رضاییان که با هدف دعوت به تیم ملی، به پرسپولیس برگشته بود، او از فولاد به تیم ملی برسد.

حالا و در روزهایی که وریا غفوری بیشتر از قبل به فولاد نزدیک شده و ممکن است امروز یا فردا وضعیتش با این تیم مشخص شود، شیری مورد توجه سپاهان قرار گرفت تا جای دانیال اسماعیلی‌فر را در این تیم بگیرد. بازیکنی که سپاهان را به مقصد پرسپولیس ترک کرد.

نکته جالب اینکه شیری که در مقطعی سوژه شوخی‌های هواداران استقلال و حتی پرسپولیس شده بود، حالا به جایی رسیده که سپاهان برای جذب او وارد عمل شده و این نشان می‌دهد که جدایی اجباری از پرسپولیس، به ضرر این بازیکن تمام نشد!

7655