تمجید از همکار خود در تیم رقیب به سبک مدیر مونیخی‌ها: باز ما قهرمانیم!

تمجید از همکار خود در تیم رقیب به سبک مدیر مونیخی‌ها: باز ما قهرمانیم!

پایگاه خبری فوتبالی - مدیر ورزشی باواریایی‌ها طی مصاحبه‌ای زبان به تمجید از همتای خود در تیم زنبورهای رقیب گشوده و از عملکرد نقل و انتقالاتی او تعریف کرده اما باز هم در انتها به کری‌خوانی روی آورده و بایرن مونیخ را در انتهای فصل آینده نیز قهرمان بوندس‌لیگا دانسته و معرفی کرده است!

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه آلمانی اشپورت بیلد، حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بوسنیایی باشگاه بایرن مونیخ آلمان طی یک گفت‌وگو با خبرنگاران رسانه‌ها، سباستین کئل، همکار خود به عنوان مدیر ورزشی باشگاه بروسیا دورتموند آلمان را که رقیب اصلی باواریایی‌ها در مسابقات داخلی کشور آلمان می‌باشند، می‌ستاید.

باشگاه بروسیا دورتموند در فصل نقل و انتقالاتی جاری عملکرد نسبتا خوبی نشان داده است. زنبورها فعلا با نیکلاس زوله از بایرن مونیخ، نیکو اشلوتربک از فرایبورگ، کریم آدیمی از سالزبورگ و صالح اوزجان از اف سی کلن به توافق رسیده‌اند و به نظر می‌رسد که خرید سباستین هالر از آژاکس آمستردام هم انجام گرفته و قرارداد این بازیکن نیز به امضا رسیده و تنها اعلام رسمی آن باقی مانده است.

طبق این گزارش به نقل از خبرنگار نشریه معتبر و آلمانی اشپورت بیلد، حسن صالح حمیدزیچ به این نقل و انتقالات زردپوشان بروسیا دورتموند این‌چنین واکنش نشان می‌دهد: "همکار من سباستین کئل تا به این‌جا نقل و انتقالات خوبی داشته است. بنابراین باز هم یک نبرد جذاب برای قهرمانی خواهیم داشت و بروسیا رقیب اصلی‌مان خواهد بود. البته یک چیز واضح است و آن هم این است که باز هم بایرن مونیخ قهرمان خواهد شد!"

لازم به ذکر است که بروسیا دورتموند آخرین مرتبه در سال ۲۰۱۲ میلادی قهرمان بوندس‌لیگا شد. بعد از آن فصل و در طول ۱۰ فصل گذشته، این باواریایی‌های بایرن مونیخی بوده‌اند که عنوان قهرمانی لیگ آلمان یا همان بوندس‌لیگای یک را مرتب و پی در پی به دست آورده و جام قهرمانی این رقابت‌ها را به طور متوالی در این سال‌ها بالای سر خویش برده‌اند.

9404