پرسپولیس هم مثل استقلال مشتری محمد محبی شد

پرسپولیس هم مثل استقلال مشتری محمد محبی شد

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس به جمع مشتریان وینگر ایرانی سانتاکلارا اضافه شد.

به گزارش فوتبالی، محمد محبی که پیش از این مورد توجه استقلال و سپاهان قرار گرفته بود حالا پرسپولیس را هم در جمع تیمهای خواهانش می‌بیند.

یک مقام رسمی در باشگاه پرسپولیس ضمن تایید این خبر به فوتبالی خبر داد مدیران این باشگاه هم به صورت رسمی و با ارسال ایمیلی برای باشگاه سانتاکلارا خواستار دریافت شرایط انتقال محمد محبی به پرسپولیس شده تا است.

محبی یک سال دیگر با سانتاکلارا قرارداد دارد و اگر به هر تیمی برود، به صورت قرضی خواهد بود و باید باشگاههای خواهان او با محبی قرارداد یک ساله ببندند.

با توجه به اینکه در سال جام جهانی به سر می بریم بسیاری از بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ های اروپایی به دلیل اینکه در شرایط مسابقه و بازی قرار بگیرند به دنبال بازگشت به لیگ برتر هستند تا از چشمان کادر فنی تیم ملی دورنمانند و شانس خود را برای حضور در جام جهانی افزایش دهند.

محمد محبی هم که در دوران ویلموتس برای اولین به تیم ملی راه پیدا کرد حال به دنبال اثبات توانایی های خود به اسکوچیچ است تا بتواند با توجه به افزایش سهمیه بازیکنان تیم های حاضر در جام جهانی یکی از 26 بازیکن حاضر در قطر باشد.

محبی پیش از حضور در سپاهان توسط یکی از استعدادیاب‌های فوتبال ایران به برانکو ایوانکوویچ معرفی شده بود اما برانکو پس از دیدن فیلم بازی‌های این بازیکن در لیگ دسته اول این بازیکن را رد کرد و بعد از سپاهان او را جذب کرد.

در هر حال در پرسپولیسی که ترافیک وینگر دارد، درخواست برای قرارداد با محبی، هم کمی عجیب است.

7655