سرمربی چوکای تالش: رویای لیگ برتر دارم اما بقا در لیگ یک هم شاهکار است

سرمربی چوکای تالش: رویای لیگ برتر دارم اما بقا در لیگ یک هم شاهکار است

پایگاه خبری فوتبالی- حسن اشجاری می‌گوید تیمش فعلا امکانات لیگ برتری شدن در همین فصل اول حضور در لیگ یک را ندارد.                                

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، حسن اشجاری، سرمربی تیم فوتبال چوکای تالش که توانسته با این تیم به لیگ یک صعود کند، درباره این فصل لیگ دو اظهار کرد: من ابتدای فصل را در سپیدرود بودم اما بنا به دلایلی که نمی‌توان آن را نتایج نامطلوب نامید، با من قطع همکاری کردند. پیشنهاد چوکا برای من چالش جالبی بود زیرا این تیم در نیم‌فصل دوم از ۴ بازی ۴ امتیاز گرفته بود و در رده چهارم قرار داشت اما بازیکنانی داشت که پتانسیل بالایی داشتند و لیاقت بهترین‌ها بودند.

وی ادامه داد: بازیکنانم تلاش زیادی کردند و توانستیم با پشت سر گذاشتن رقباف خیلی زود صعودمان به لیگ یک را قطعی کنیم که این مرهون تلاش بازیکنان و مدیریت باشگاه است و امیدوارم این روند در لیگ یک هم ادامه داشته باشد. پرداخت به موقع قرارداد بازیکنان، بالانس روحی را به تیم برگرداند و بازیکنان باانگیزه کافی در زمین حاضر شدند.

سرمربی چوکا درباره مشخص شدن وضعیت میزبانی فینال لیگ ۲ عنوان کرد: من اصلا نمی‌دانم چه لزومی است که این دیدار برگزار شود. تیم ما یک ماه است که تمرین نکرده و بازیکنان در استراحت هستند. حتی شاهین بندر عامری هم با این که هفته گذشته بازی‌هایش تمام شد اما همه بازیکنان اصلی‌اش در بازی‌های آخر بازی نکرده‌اند و در حال استراحت بودند. اگر می‌خواستند این بازی را برگزار کنند، بعد از این که صعود دو تیم مشخص بود آن را برگزار می‌کردند. خدایی نکرده اگر بازیکنی بدون آمادگی و شرایط دور از مسابقه در این دیدار مصدوم شود، چه کسی جوابگو است؟ هنوز هم ورزشگاه میزانی مشخص نیست و نمی‌دانم این را کجای دلم بگذارم.

او درباره این که آیا امکان دارد تیمش در این بازی حاضر نشود؟ تصریح کرد: خیر، ما در زمین حاضر می‌شویم اما برگزاری این دیدار در این بازه زمانی اشتباه است.

اشجاری درباره هدف چوکا در فصل بعد لیگ یک گفت: من آدم جاه‌طلبی هستم و دوست دارم اتفاقی تاریخی مثل صعود به لیگ برتر را در فصل اولم رقم بزنم اما باید قبول کنیم که تیم ما زیرساخت‌های لازم را ندارد و حتی نمی‌توانیم فعلا از تیم‌های لیگ یکی میزبانی کنیم. با این وضعیت ماندن در لیگ یک هم برای ما شاهکار است و هدفم حفظ ثبات و ماندن در لیگ آزادگان است. ما برنامه مدونی داریم و باید مرحله به مرحله جلو برویم. ملوان با آن همه خرج، بعد از ۶ سال به لیگ برتر بازگشت و مس کرمان بعد از ۸ سال که در هر فصل، حداقل ۲۰ میلیارد هزینه می‌کرد، توانست مجوز لیگ برتر را بگیرد. این‌ها از هر سال تجربه اندوختند و ما هم می‌خواهیم همین مسیر را برویم اما دوست دارم با سرعت بیش‌تری این اتفاق بیافتد و خیلی زودتر از چیزی که بقیه فکر می‌کنند چوکا لیگ برتری شود. من یک صعود از لیگ دو به لیگ یک را در کارنامه‌ام دارم و دوست دارم صعود به لیگ برتر هم در کارنامه‌ام وجود داشته باشد.

9719