عکس؛ سر و وضع جالب مسی در کنار هواداران در تعطیلات

عکس؛ سر و وضع جالب مسی در کنار هواداران در تعطیلات

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، فوق ستاره حال حاضر پی اس جی پس از اتمام فصل باشگاهی در لیگ فرانسه ابتدا به آرژانتین رفت تا در اردوی تیم ملی کشورش شرکت کند و پس از پایان یافتن آن بود که تعطیلاتش به طور رسمی آغاز شد.

به گزارش فوتبالی، مسی با هواپیمای شخصی خود در ابتدا از آرژانتین راهی شهر بارسلونا شد و در آن جا از بیمارستان کودکان سرطانی دیدن کرد. سپس به سویا رفت تا در جشن عروسی جوردی آلبا، هم تیمی سابقش در بارسلونا شرکت کند. این قضیه نشان داد که مسی هنوز هم با دوستان سابقه خود در بارسلونا صمیمی است و ارتباط نزدیکی با آن ها دارد. مسی پس از آن راهی ایبیزا شده است تا ادامه تعطیلات خود را در آن جا بگذراند.

در تصویری که از لیونل مسی در این تعطیلات منتشر شده می بینیم که او با یک عینک دودی جالب در کنار یکی از هواداران ایستاده و بدین ترتیب سر و وضع جالبی در این عکس دارد. با توجه به شهرتی که لیونل مسی دارد، در هر مکان عمومی افرادی هستند که او را بشناسند و قصد عکس گرفتن با او را داشته باشند.

مسی در حال حاضر در حال تجدید قوا است و باید دید که عملکردش در فصل جدید و به خصوص جام جهانی چگونه خواهد بود چرا که عملکرد او در فصل گذشته چندان چنگی به دل نزد.

1470