فان/ مسی، رونالدو و بنزما با مدل موی معروف رونالدوی برزیلی چه شکلی می‌شوند؟!

فان/ مسی، رونالدو و بنزما با مدل موی معروف رونالدوی برزیلی چه شکلی می‌شوند؟!

پایگاه خبری فوتبالی - رونالدو نازاریو که به رونالدوی برزیلی مشهور است، در جام جهانی 2002 که در کره جنوبی و ژاپن برگزار می شد، از یک مدل موی عجیب و غریب رونمایی کرد؛ مدل مویی که به نظر می رسد پس از گذشت 20 سال هنوز هم فراموش نشده است.

به گزارش فوتبالی، رونالدو که در آن روز ها به عنوان یکی از بهترین مهاجم های دنیا و حتی تاریخ شناخته می شد، در جام جهانی 2002 برای تیم ملی برزیل با یک مدل موی عجیب و غریب ظاهر شد که مورد توجه قرار گرفت و به نوعی سوژه رسانه ها شد. البته رونالدو نازاریو سال ها بعد به خاطر آن مدل موی عجیب و غریب عذرخواهی کرد و به این قضیه که این مدل مو مناسب نبوده است، اعتراف کرد و حتی از مادر های بچه هایی که با الگو برداری از رونالدو آن مدل مو را برای خود انتخاب کرده بودند، عذر خواهی کرد.

اکنون برخی از کاربران شبکه های اجتماعی آن سوژه‌ی مدل مو های رونالدو را دست گرفته اند و این مدل مو را بر روی سر برخی از بازیکنان معروف حال حاضر دنیای فوتبال مثل کریستیانو رونالدو، کریم بنزما و لیونل مسی اعمال کرده اند و بدین ترتیب می توان دید که اگر این بازیکنان مدل موی رونالدوی برزیلی را داشتند، چه شکلی می شدند!

1470