عکس و پیامی که مسی در کنار کیک تولد 35 سالگی خود منتشر کرد

عکس و پیامی که مسی در کنار کیک تولد 35 سالگی خود منتشر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی حال حاضر پاریسن ژرمن 35 ساله شد و بدین ترتیب همسر او آنتونلا روکوزو و دوستانش به او تبریک گفته و برای او یک جشن تولد ویژه تدارک دیدند.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی که در حال حاضر در تعطیلات به سر می برد، یک عکس ویژه در کنار کیک تولد خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت و نوشت:"خیلی ممنون بابت همه پیام ها و تبریکات، آغوش بزرگ!" تا بدین ترتیب از تمام کسانی که به او تبریک گفتند و در جشن تولدش در کنارش بوده اند، تشکر کند.

افرادی مثل لوئیس سوارز و سسک فابرگاس در جشن تولد مسی حضور داشته اند و به او تبریک گفته اند که این قضیه به خوبی نشان می دهد که لیونل مسی هنوز هم با دوستان قدیمی خود که روزگاری در بارسلونا با آن ها هم تیمی بوده است، صمیمی بوده و نزدیک است و ارتباط خود را به خوبی با آن ها حفظ کرده است.

کیک تولدی که برای تولد 35 سالگی لیونل مسی آماده شده است، یک کیک سه طبقه به نظر می رسد که با شمع و فشفشه تزئین شده است. فرارسیدن تولد بازیکنان بزرگ فوتبال یک غم پنهان هم با خود به همراه دارد و آن هم این است که متوجه می شویم این بازیکنان بزرگ یک گام دیگر به بازنشستگی خود نزدیک تر شده اند.

1470