خداحافظی‌های تلخ لالیگا در سال‌های اخیر؛ از مسی و رونالدو تا کاسیاس و ژاوی

خداحافظی‌های تلخ لالیگا در سال‌های اخیر؛ از مسی و رونالدو تا کاسیاس و ژاوی

پایگاه خبری فوتبالی - لیگ فوتبال اسپانیا موسوم به لالیگا در سال های اخیر خداحافظی های تلخ زیادی را تجربه کرده است و بازیکنان و ستاره های زیادی از این لیگ جدا شده اند و راهی تیم های دیگر در لیگ های مختلف شده اند.

به گزارش فوتبالی، برخی از این خداحافظی ها اشک بار بوده اند و علاوه بر اشک بازیکنان، اشک و ناراحتی هواداران را هم به دنبال داشته اند. به عنوان مثال لیونل مسی در تابستان 2021 از بارسلونا جدا شد و راهی پاریسن ژرمن شد. او در مراسم خداحافظی خود اشک ریخت. این اتفاق برای ژاوی هم که در سال 2015 از بارسلونا جدا شد افتاد. خداحافظی ایکر کاسیاس از رئال مادرید غریبانه تر بود و زمانی اتفاق افتاد که تیم برای اردوی پیش فصل راهی استرالیا شده بود.

جدایی رونالدو از رئال مادرید به شکل دیگری بود و خبری از اشک در آن نبود اما با توجه به رفتن یک ستاره بزرگ، هواداران زیادی به خاطر او ناراحت شدند. راموس هم در تابستان 2021 با اشک رئال مادرید را ترک کرد چرا که او کاپیتان و اسطوره رئال مادرید بود. این اتفاق در سال 2018 هم برای آندرس اینیستا در بارسلونا رخ داد و او هم به عنوان اسطوره و کاپیتان بارسا این تیم را ترک کرد.

1470