وقتی یکی از بدترین سرمربی‌های رئال مادرید به پیروزی‌هایی با 8 گل و 10 گل دست یافت!

وقتی یکی از بدترین سرمربی‌های رئال مادرید به پیروزی‌هایی با 8 گل و 10 گل دست یافت!

پایگاه خبری فوتبالی - رافائل بنیتز، سرمربی رئال مادرید در نیم فصل اول فصل 2015/16 بود که خیلی ها از او به عنوان یکی از بدترین سرمربی های رئال مادرید یاد می کنند چرا که او نتایج ضعیف زیادی داشت و دوران چند ماهه حضور او در رئال مادرید، دوران تلخی برای هواداران رئال مادرید بود.

به گزارش فوتبالی، رافائل بنیتز پس از اینکه کارلو آنچلوتی کنار گذاشته شد، سرمربی رئال مادرید شد. این اتفاق یکی از عجیب ترین تصمیم های فلورنتینو پرز بود چرا که بنیتز یک مربی سطح پایین تر نسبت به کارلو آنچلوتی بود. بنیتز در آن نیم فصل یک شکست تحقیر آمیز 4 بر 0 را در سانتیاگو برنابئو مقابل بارسلونا متحمل شد اما او برد های پر گلی هم داشت. به عنوان مثال در لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید موفق شد در دور گروهی با نتیجه 8 بر 0 مالمو را شکست دهد که کریم بنزما در آن بازی هت تریک کرد و رونالدو هم چهار گل به ثمر رساند.

و یا اینکه در رقابت های لالیگا، یک پیروزی پر گل و ده گله مقابل رایو وایکانو به دست آورد. رئال مادرید در آن بازی با نتیجه 10 بر 2 رایو وایکانو را شکست داد که در آن بازی بیل چهار گل به ثمر رساند و بنزما هت تریک کرد. رونالدو هم در آن بازی موفق شد دو گل به ثمر برساند.

1470