یک برزیلی جانشین فنایی شد

یک برزیلی جانشین فنایی شد

پایگاه خبری فوتبالی- یک مربی برزیلی به عنوان جانشین داود فنایی انتخاب شد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که مدیران پرسپولیس به دنبال مربی رومانیایی تراکتور بودند تا او را به عنوان مربی دروازه‌بان‌های این تیم در فصل آینده انتخاب کنند اما قرارداد او با تراکتور مانع جدایی شد تا قرمزها سراغ یک مربی برزیلی شاغل در لیگ قطر رفته و پیشنهاد همکاری به او ارائه بدهند.

ولسلی ننسا که پیش از این در لیگ ستارگان قطر و همچننین تیم ملی این کشور سابقه همکاری با نيكولاس كوردوا

لوران بلان، لادرپ و خورخه فوساتی را در کارنامه دارد از طریق مدیربرنامه‌هایش با پرسپولیسی‌ها به توافق رسید تا فصل آینده جانشین داود فنایی شود.

ننسا در حالی به عنوان مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس انتخاب شد که پس از منتفی شدن حضور دینکا در این تیم نام چند مربی دیگر از جمله لوپز دستیار کارلوس کی‌روش و همچنین محسن سیدی منتشر شده بود اما در نهایت ننسا فصل آینده وظیفه آماده‌سازی دروازه‌بان پرسپولیس را بر عهده خواهد داشت.

این مربی برزیلی که دوره‌های مختلف مربیگری را پشت سر گذاشته است دارای مدرك a اسيا در سال ٢٠٢١، دوره مربيگري دروازه باني فيفا ٢٠١٢ و دوره پيشرفته مربيگري فيفا در سال ٢٠١٦ می باشد.

ننسا قرار است با شروع تمرینات پرسپولیس در ایران حاضر شود و به عنوان یکی از دستیاران یحیی گل‌محمدی فعالیت خود را در لیگ برتر ایران آغاز کند.

7655