پردرآمدترین بازیکنان لیگ آمریکا؛ بیل خارج از 10 نفر اول!

پردرآمدترین بازیکنان لیگ آمریکا؛ بیل خارج از 10 نفر اول!

پایگاه خبری فوتبالی - گرت بیل بازیکن ولزی سابق رئال مادرید در حالی به لس آنجلس اف سی ملحق شد که در این تیم سالی 1.5 میلیون یورو دستمزد می گیرد که جالب این که دستمزدش حتی در میان ده نفر برتر این لیگ هم نیست.

به گزارش فوتبالی، بیل در رئال سالی 14 میلیون یورو دستمزد می گرفت و پردرآمدترین بازیکن این تیم بود اما حالا که به لیگ آمریکا رفته حتی در میان پردرآمدترین بازیکنان این لیگ هم نیست. پردرآمدترین بازیکن لیگ آمریکا، ژردان شقیری ستاره سوئیسی شیکاگوفایر است که سالی 6.94 میلیون یورو دستمزد ثابت دریافت می کند که با احتساب پاداش حقوقش به سالی 7.75 میلیون یورو می رسد. این بازیکن در 9 بازی فصلش دو گل زده و یک پاس گل داده است. 

دومین بازیکن پردرآمد، چیچاریتو مهاجم مکزیکی است که سالی 5.71 میلیون یورو از لس آنجلس گالکسی دستمزد می گیرد. گونزالو هیگواین مهاجم سابق رئال مادرید در اینتر میامی با احتساب پاداش ها، سالی 5.5 میلیون یورو دریافت می کند. آلخاندرو پوزوئلو در تورنتو اف سی با 4.37 ، جوزی آلتیدوره در روولوشون با 3.99 ، جوزف مارتینز از آتلانتا یونایتد با 3.9 ،  کارلوس ولا در لس آنجلس اف سی با 3.8 ، لوئیز آرائوخو از آتالانتا یونایتد با 3.72 ، لوکاس زلارایان از کلمبوس کرو با 3.52 و کارلس خیل از نیو انگلند با 3.3 میلیون یورو در رده های بعدی هستند.

4125