چلسی در پی جذب مدافع کروات اشتوتگارت/ آخرین وضعیت زیاش و پولیسیچ

چلسی در پی جذب مدافع کروات اشتوتگارت/ آخرین وضعیت زیاش و پولیسیچ

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد که مدیران و مسئولان باشگاه آلمانی اشتوتگارت باید خود را برای خروج برنا سوسا آماده کنند اما سوال مهم این است که آیا این بازیکن کروات در آینده به تیم انگلیسی چلسی خواهد رفت؟

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه معتبر و آلمانی بیلد و هم‌چنین رسانه‌های انگلیسی، گفته می‌شود که مقامات و مدیران باشگاه چلسی انگلستان پیشنهادی برای خرید برنا سوسا به همتایان خود در باشگاه آلمانی اشتوتگارت ارائه کرده‌اند. خبرنگار نشریه بیلد در گزارش خود این موضوع را درست نمی‌داند. احتمال خرید لندنی‌ها از باشگاه اشتوتگارت آلمان محتمل است اما به نظر می‌رسد که هنوز پیام ملموسی برای این ملی‌پوش کروات ارسال نشده است. در باشگاه اشتوتگارت هم‌چنان انتظار این است که این مدافع کناری سمت چپ در فصل تابستان پیش رو باشگاه آلمانی خود را ترک کند.

مدیریت تیم اشتوتگارت منتظر دریافت رقمی حدود بیست و پنج میلیون یورو در ازای فروش این بازیکن است. علاوه بر باشگاه چلسی، تیم بارسلونای اسپانیا نیز بارها نامش برای خرید برنا سوسا برده شده است. با این اوصاف، کاتالان‌ها باید ابتدا چند فروش از میان بازیکنان تیم خود را که برای انجام این خرید لازم می‌باشد، داشته باشند تا پروژه‌های نقل و انتقالاتی خود مانند خرید و به خدمت گرفتن برنا سوسا را تکمیل کنند.

همچنین از تیم چلسی خبر می‌رسد که فابریزیو رومانو، خبرنگار سرشناس رسانه‌های اروپایی در گزارشی خبر می‌دهد که حکیم زیاش می‌تواند تابستان امسال چلسی را ترک کند در صورتی که پیشنهاد مناسبی ارائه شود. میلان تابستان گذشته به طور جدی به او علاقه‌مند بود؛ اما دستمزد او برای مذاکره بسیار بالا بود.

هم‌چنین مشاور کریستین پولیسیچ می‌خواهد با تاد بولی و توماس توخل صحبت کند تا ببیند این بازیکن در چلسی در کجا ایستاده است. او قبل از تصمیم‌گیری در مورد آینده خود، از توخل در مورد آینده‌اش شفافیت می‌خواهد.

9404