رونمایی کورتوا از خالکوبی جدیدش؛ دروازه آجری!

رونمایی کورتوا از خالکوبی جدیدش؛ دروازه آجری!

پایگاه خبری فوتبالی - تیبو کورتوا دروازه بان بلژیکی رئال مادرید عملکرد فوق العاده ای را در لیگ قهرمانان اروپا 22-2021 از خود ارائه داد و به قهرمانی رئال مادرید کمک کرد.

به گزارش فوتبالی، تیبو کورتوا در فینال مقابل لیورپول با 9 توپگیری رکورد توپگیری در فینال های لیگ قهرمانان اروپا را شکست و در قهرمانی رئال مادرید نقش مهمی ایفا کرد. این دروازه بان در دوران فوتبالش هرگز فاتح جام باشگاه های اروپا نشده بود اما توانست طلسم شکنی کند و این جام را کسب کرد.

کورتوا به نظر می رسد که از کسب این جام بسیار خوشحال است و به همین خاطر خالکوبی ویژه ای را به همین مناسبت انجام داده است. این خالکوبی دارای نکات زیادی است. تیبو کورتوا به نشانه اسم و شماره محبوبش (عدد یک) عبارت TC1 را خالکوبی کرده و کاپ چمپیونزلیگ را با اشاره به سال 2022 خالکوبی کرده است. نکته جالب دیگر خالکوبی مربوط به دروازه ایست که به جای تور آن از آجر استفاده شده است. در حقیقت به نظر می رسد که تیبو با این خالکوبی می خواهد نشان بدهد که با مراقبت از دروازه اش نقشی کلیدی در قهرمانی رئال مادرید در اروپا ایفا کرده است. کورتوا حالا به فصل آینده که جام جهانی هم بخشی از آن است، نگاه ویژه ای دارد.

4125