علاقه میلان به جذب بازیکن جوان و ساحل‌عاجی ساسولو

علاقه میلان به جذب بازیکن جوان و ساحل‌عاجی ساسولو

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد که یکی دیگر از اهداف نقل و انتقالات فصل تابستان میلان در باشگاه ساسولو دنبال می‌شود و بازیکن ساحل عاجی این تیم مورد نظر مقامات و مدیران روسونری می‌باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه گاتزتا دلو اسپورت چاپ شهر میلان ایتالیا، مدیریت روسونری در حال ارزیابی شرایط حامد جونیور ترائوره، مهاجم باشگاه ساسولوی ایتالیا می‌باشد و این بازیکن را به عنوان گزینه‌ای جایگزین برای رناتو سانچز، ستاره ملی‌پوش و پرتغالی باشگاه لیل فرانسه در نظر گرفته است.

در صورتی که مقامات و مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن فرانسه موفق به شکست آث میلان در جذب رناتو سانچز شوند، این هافبک هجومی بیست و دو ساله باشگاه ساسولو می‌تواند به یک هدف جدی نقل و انتقالاتی فصل تابستان برای مسئولان روسونری تبدیل شود.

خصوصیات رناتو سانچز و حامد جونیور ترائوره با هم متفاوت است اما هر دو بازیکن این توانایی را دارند تا در پست شماره 10 به خوبی مورد استفاده قرار بگیرند؛ در شرایطی که حامد جونیور ترائوره هم‌چنین توانایی بازی به عنوان یک وینگر را دارد.

این بازیکن در سی و یک مسابقه در لیگ فصل گذشته سری آ ایتالیا که با پیراهن باشگاه ساسولو در میادین رقابت با حریفان حاضر شده بود، موفق شد که هفت گل به ثمر برساند و هم‌چنين توانست دو پاس گل نیز برای هم‌تیمی‌هایش ارسال کند.

انتظار نمی‌رود روسونری در راه جذب این ستاره ساحل عاجی تنها باشد؛ زیرا که مدیریت باشگاه انگلیسی لیدز یونایتد نیز به جذب این بازیکن علاقه‌مند می‌باشد؛ اما باید گفت میلانی که قهرمان اسکودتو و سری آ ایتالیا شده و فصل آینده در سید یک رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهد داشت، نسبت به تیم انگلیسی لیدز یونایتد برای حامد جونیور ترائوره جذابیت بیشتری دارد.

مدیریت نرووردی که لقب ساسولو می‌باشد، برای فروش حامد جونیور ترائوره مبلغی حدود رقم بیست و پنج میلیون یورو می‌خواهند اما طی سال‌های اخیر آن‌ها نشان داده‌اند که از فرمول‌های مختلف نقل و انتقالاتی استقبال می‌کنند؛ نظیر انتقال مانوئل لوکاتلی به باشگاه یوونتوس ایتالیا که در یک انتقال با قرارداد قرضی دو ساله با گزینه بند حق اجبار به خرید صورت گرفته است.

9404