واکنش منچستریونایتد به جلسه وکیل رونالدو با چلسی

واکنش منچستریونایتد به جلسه وکیل رونالدو با چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد از ژرژ مندس وکیل کریستیانو رونالدو به خاطر جلسه وی با چلسی برای انتقال شماره هفت به تیم لندنی دلخور است.

به گزارش فوتبالی، دیلی میرر گزارش داده است که مدیران یونایتد به هیچ وجه حاضر به فروش رونالدو در این تابستان نیستند و این بازیکن را غیرقابل فروش می دانند و برای فصل آینده نیز به طور کامل روی او حساب می کنند. این منبع گزارش داده است که یونایتد عصبانی است چرا که مندس نه تنها با چلسی بلکه با بایرن مونیخ هم تماس هایی داشته و در تلاش است تا کریستیانو را بدون اجازه آنها از اولدترافورد خارج کند.

در حقیقت مدیران منچستریونایتد به میرر گفته اند که رونالدو در برنامه های تن هاگ جای دارد و در تابستان جدا نخواهد شد چرا که یک سال دیگر قرارداد دارد. رونالدو سال گذشته از یونایتد راهی یوونتوس شد که هر چند که از نظر فردی عملکرد بدی نداشت اما شرایط تیمی ضعیف یونایتد باعث شده تا این بازیکن نسبت به آینده اش مردد باشد. از سویی رونالدو از این که یونایتد در این تابستان با وجود فصل ضعیفش در زمینه تقویت خود اقدامی نداشته، دلخور است آن هم در حالی که هالند و داروین به سیتی و لیورپول ملحق شده اند و عملا شیاطین سرخ  مستاصل ترین تیم نقل و انتقالاتی فوتبال انگلیس به شمار می روند.  هنوز دو ماه تا پایان نقل و انتقالات تابستانی مانده و باید دید که چه سرنوشتی برای رونالدو رقم می خورد.

4125