کابوس مهاجمان خارجی برای گل‌محمدی تمام می‌شود؟

کابوس مهاجمان خارجی برای گل‌محمدی تمام می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا کابوس مهاجمان خارجی برای سرمربی قرمزها به پایان خواهد رسید؟

به گزارش فوتبالی، مدیران پرسپولیس در حالی قرار است کاسیانو و گادوین منشا را جذب کنند تا فصل آینده در خط حمله قرمزها به میدان بروند که یحیی گل‌محمدی خاطره خوبی از جذب مهاجمان خارجی ندارد.

یحیی در شرایطی در نیم‌فصل دوم لیگ بیستم و پس از جدایی گابریل کالدرون به پرسپولیس برگشت که در آن مقطع محمد حسن انصاری‌فرد مدیرعامل وقت این باشگاه، با تایید سرمربی قرمزها سراغ آنتونی استوکس و کریستین اوساگونا رفت تا آنها را جذب کند.

استوکس تنها دو بازی برای پرسپولیس انجام داد و پس از آن به بهانه کرونا در امارات ماند و به ایران نیامد و در ادامه پرسپولیس را در فیفا محکوم کرد.

اوساگونا که تا پایان مسابقات لیگ بیستم در پرسپولیس حضور داشت تنها موفق به زدن یک گل مقابل سایپا شد تا در پایان فصل پرسپولیس را به مقصد لیگ عراق ترک کند و او به دومین تجربه تلخ یحیی در خرید مهاجمان خارجی تبدیل شود. این مهاجم نیز با شکایت از پرسپولیس به فیفا موفق شد کلیه مطالبات خود را از قرمزها دریافت کند.

اما سومین تجریه یحیی در جذب مهاجم خارجی، شرزود تمیروف ازبک بود. این مهاجم کوتاه قامت پس از ناامیدی یحیی از جذب کاسیانو در نقل و انتقالات زمستانی جذب شد و او نیز به مانند اوساگونا تنها یک گل مقابل ذوب آهن برای پرسپولیس به ثمر رساند.

حالا یحیی در حالی که تجربیات خوبی از مهاجمان خارجی گذشته ندارد به دنبال جذب کاسیانو و گادوین منشا است. کاسیانو به صورت ثابت در لیگ پرتغال و باشگاه ویزلا به میدان رفته و سابقه گلزنی مقابل پورتو و لیسبون را در کارنامه دارد. منشا نیز فصل گذشته عملکرد بسیار درخشانی در خط حمله مس رفسنجان داشت و توانست عنوان آقای گلی مسابقات را به خود اختصاص دهد.

باید منتظر ماند و دید کاسیانو دیاز و گادوین منشا خاطرات تلخ گذشته یحیی را در جذب مهاجمان خارجی پاک خواهند کرد یا نه.

7655