بارسلونا می‌گوید فاتی همان اشتباه اومتیتی را انجام داده است

بارسلونا می‌گوید فاتی همان اشتباه اومتیتی را انجام داده است

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف اسپانیایی به ویژه رسانه‌های منطقه کاتالونیا، اشرف بن ایاد گزارش داد که مدیران و مسئولان آبی و اناری‌پوشان شهر بندری بارسلون نگران بهبود مصدومیت آنسو فاتی است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از اشرف بن ایاد، مدیران و مسئولان باشگاه بارسلونای اسپانیا معتقد هستند که آنسو فاتی، بازیکن نوزده ساله تیم ملی فوتبال اسپانیا و ستاره جوان خط حمله این باشگاه کاتالانی هنوز آماده بازی در بالاترین سطح مسابقات در حال حاضر نیست.

آن‌ها هم‌چنین تصور می‌کنند که آنسو فاتی با امتناع و خودداری از انجام عمل جراحی در ماه ژانویه گذشته مرتکب اشتباه بزرگی شده است و نمونه ساموئل اومتیتی، مدافع تیم ملی فوتبال فرانسه و بازیکن خط دفاعی کاتالان‌ها را به این ستاره جوان یادآوری کرده‌اند. این بازیکن ملی‌پوش و مدافع فرانسوی مشکلات زانوی خود را برای بازی در رقابت‌های جام جهانی سال 2018 نادیده گرفت و قبل از تبدیل شدن به بازیکنی بزرگ دچار مصدومیت‌های متعدد و پی در پی شد.

آنسو فاتی ظاهرا به دلیل تجربه دردناک گذشته خود در بهبودی بعد از چنین عمل‌هایی تصمیم گرفت که دیگر عمل جراحی انجام ندهد و شروع به درمان آسیب‌دیدگی خود از طریق روش‌های دیگر کرد.

این نوجوان ملی‌پوش اسپانیایی در ماه ژوئن گذشته با وجود دعوت شدن توسط لوئیس انریکه مارتینز، حتی یک بار برای تیم ملی فوتبال اسپانیا بازی نکرد و در مسابقاتش حضور پیدا نکرد. سرمربی سابق بارسلونا توضیح داد که تنها ایده این بود که بازیکن جوان را در روند تمرینات تیم ملی مشارکت دهد.

آنسو فاتی در رقابت‌های این فصل تنها چهارده مسابقه با پیراهن بارسلونای اسپانیا در میادین رقابت با حریفان حضور پیدا کرد که در مجموع این تعداد مسابقات موفق شد تا هفت گل نیز به ثمر برساند.

9404