کامبک 4-0 مقابل بارسلونا بهترین خاطره من از بازی در لیورپول است

کامبک 4-0 مقابل بارسلونا بهترین خاطره من از بازی در لیورپول است

پایگاه خبری فوتبالی - سادیو مانه وینگر تازه وارد بایرن مونیخ عنوان کرد که پیروزی چهار بر صفر مقابل بارسلونا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بهترین خاطره فوتبالی‌اش از بازی در لیورپول است.

به گزارش فوتبالی،  سادیو مانه ستاره سنگالی فصل گذشته لیورپول با رقم 32 میلیون پوند + 9 میلیون پوند پاداش به بایرن مونیخ پیوست تا ماجراجویی جدیدی در زندگی‌اش آغاز کند. این وینگر 30 ساله تنها دوازده ماه از قراردادش با لیورپول باقی مانده بود و در همین میان، بایرن مونیخ از فرصت استفاده کرد تا او را به آلیانز آرنا ببرد. مانه در دوران حضورش در مرسی ساید، موفق به قهرمانی در لیگ برتر، لیگ قهرمانان اروپا و همچنین جام حذفی و جام اتحادیه شد. 

در سال 2019، لیورپول علیرغم شکست سنگین 3-0 در دیدار رفت در ورزشگاه نیوکمپ، در دیدار برگشت دست به معجزه زد و توانست بارسا را با چهار گل شکست دهد. آن‌ها در ادامه در فینال برابر تاتنهام به میدان رفتند و آن جا نیز موفق به کسب به پیروزی شدند. او در این باره گفت: "این بازی بهترین خاطره من در لیورپول است. بعد از آن بازی توانستیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شویم. برای من این بازی تا ابد در ذهنم باقی خواهد ماند و هیچ وقت پاک نخواهد شد."

4416