پاریسن ژرمن از امباپه بزرگ‌تر است

پاریسن ژرمن از امباپه بزرگ‌تر است

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه سوپراستار فرانسوی پاریسن ژرمن می‌گوید که باشگاه از او بزرگ‌تر است و مردم باید به انتقادات بیهوده برای تمدید قرارداد پایان دهند. 

به گزارش فوتبالی، ماه گذشته، کیلیان امباپه بالاخره تصمیم نهایی خود را گرفت و قرارداد خود را با پاریسن ژرمن تا سال 2025 تمدید کرد. در حالی که بسیاری فکر می‌کردند که او با رئال مادرید تمام کرده، اما پیشنهاد سرسام آور الخلیفی در لحظات آخر باعث شد تا نظر امباپه عوض شود و قهرمان جام جهانی 2018 در پارک دو پرنس به کارش ادامه خواهد داد. منابع معتبر خبری ادعا می‌کنند که امباپه حالا نقش بزرگی در تصمیمات باشگاه برای انتخاب سرمربی و بازیکن ایفا می‌کند، اما خودش این ادعا را رد کرد. 

به نقل از سایت گل، امباپه در گفت و گویی با BFMTV گفت: "پاریسن ژرمن برای من مهم است. شاید من زمان کافی برای برقراری یک ارتباط صمیمی با هواداران نداشته‌ام. می‌خواستم اول خودم را ثابت کنم، اما این باشگاه برای من بسیار مهم است و همه این را می‌دانند. من کسی هستم که در میانه راه وارد پروژه شدم. نباید بگویید که من پایه و اساس پروژه هستم. قرار است اتفاقات بسیار هیجان انگیزی در این باشگاه رخ دهد. همیشه باشگاه از من بزرگ‌تر بوده و خواهد بود."

4416