پیکه برای فرزندانش پیراهن چلسی خرید و با نادال ملاقات کرد!

پیکه برای فرزندانش پیراهن چلسی خرید و با نادال ملاقات کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - جرارد پیکه مدافع بارسلونا در یک ماه اخیر به یکی از خبرسازترین چهره های فوتبال دنیا تبدیل شده است.

به گزارش فوتبالی، طلاق پیکه از همسرش شکیرا باعث شد تا زندگی شخصی مدافع بارسلونا زیر ذره بین قرار بگیرد و در هفته های اخیر خیلی ها با دقت اتفاقات پیرامون جرارد را دنبال می کنند. پیکه تا کنون هیچ واکنشی به ماجرای طلاق خود نداشته است و در دوران تعطیلات تابستانی سعی کرده که اوقاتش را به بهترین شکل سپری کند. اخیرا تصاویری از پیکه منتشر شده است که دو فرزند مشترکش با شکیرا یعنی میلان و ساشا را به لندن برده است تا در کنارشان تنیس ببیند.

در حقیقت این روزها مسابقات راهیابی به ویمبلدون در حال برگزاری است. مسابقات ویمبلدون به زودی آغاز می شود که پیکه تصمیم گرفته به همراه فرزندانش برای تماشای مسابقات به لندن برود. مدافع بارسلونا حتی در کنار رافائل نادال تنیسور به شدت رئالی هم رویت شده است.

نکته جالب این جاست که در تصاویری که از فرزندان پیکه منتشر شده، هر دو پیراهن تیم چلسی را به تن دارند و به نظر می رسد که فرزندان پیکه طرفدار تیم ابی پوش شهر لندن هستند. برای خیلی از هواداران بارسا جالب بوده که فرزندان پیکه به جای پیراهن بارسا، پیراهن چلسی را به تن کرده اند. البته با توجه به عرف رسانه های خارجی در مورد پوشش ندادن بی اجازه تصاویر کودکان، چهره فرزندان پیکه محو شده است.

4125