تصویری از هافبک منچستریونایتد با تفنگ که حذف شد

تصویری از هافبک منچستریونایتد با تفنگ که حذف شد

پایگاه خبری فوتبالی - هانیبال مجبری بازیکن جوان منچستریونایتد تصویر جالبی از خودش با یک تفنگ در حین تیر اندازی با دوستانش در تعطیلات منتشر کرد که البته این تصویر در حال حاضر از صفحه اینستاگرام وی حذف شده است.

به گزارش فوتبالی، این پدیده 19 ساله در حال حاضر در تعطیلات به سر می برد هر چند که باید به زودی به تمرینات پیش فصل ملحق شود. مجبری تصاویری از خود در حین تمرین تیراندازی را منتشر کرده بود هر چند که این تصاویر کمی بعد حذف شدند و این هافبک به جایش تصاویری  از خودش درون یک قایق در دریا منتشر کرده است.

ملی پوش تونسی در سال 2019 از موناکو وارد آکادمی منچستریونایتد شد. شیاطین سرخ در رقابت با بزرگان اروپا با خرید 4.2 میلیون پوند توانستند این ستاره را تصاحب کنند. مجبری اولین بازی خود را در ترکیب شیاطین سرخ در آخرین بازی فصل 21-2020 مقابل ولورهمپتون انجام داد. وی فصل گذشته نیز دو بازی مقابل لیورپول و کریستال پالاس انجام داده بود. عملکرد مجبری مقابل لیورپول با تحسین از جانب گری نویل همراه شده بود. این بازیکن جوان در آن بازی از روی نیمکت وارد زمین شد که با اراده و جنگندگی ظاهر شد. البته فصل آینده و در صورت انتقال دی یونگ و اریکسن به اولدترافورد کار هانیبال برای حضور در ترکیب منچستریونایتد به شدت مشکل می شود.

4125