ادعای جدید درباره دلیل چرخش صادقی: استقلال به صادقی پیش‌پرداخت نداد!

ادعای جدید درباره دلیل چرخش صادقی: استقلال به صادقی پیش‌پرداخت نداد!

پایگاه خبری فوتبالی- دلیل اصلی چرخش مسیر سعید صادقی از استقلال به سوی پرسپولیس چه بود؟

به گزارش فوتبالی، تا یکی دو روز قبل به نظر می‌رسید که کار سعید صادقی با استقلال تمام شده و او با این تیم قرارداد خواهد بست اما نهایتا این بازیکن، هواداران پرسپولیس را خوشحال کرد و به این تیم پیوست و البته منکر هر گونه مذاکره با استقلال شد.

درباره اینکه چرا صادقی به جای استقلال، پرسپولیس را انتخاب کرد، روایات متفاوتی وجود دارد. گفته می‌شود او در صحبتهایش با نماینده باشگاه استقلال، شرطهایی نظیر فسخ یکطرفه قرارداد و دریافت 40 درصد از مبلغ قرارداد دو ساله به صورت نقد مطرح کرده و همین موضوع او را از استقلال دور کرده است.

دیروز هم که محمد مومنی مدعی شد پرسپولیس به این بازیکن وعده حضور در تیم ملی را داده است.

اما جدیدترین روایت درباره دلیل منتفی شدن حضور صادقی در استقلال را سایت طرفداری مطرح کرده است. به نوشته این سایت، صادقی قبل از حضور در اردوی تیم ملی، با استقلال به توافق نهایی رسیده بود. توافقی مشروط که بر اساس آن، استقلال باید تا تاریخ یکم تیرماه بخشی از قرارداد او را به عنوان پیش پرداخت، به او می داد اما آبی‌ها نتوانستند این مبلغ را در زمان مقرر فراهم کنند. حتی مدیر برنامه های صادقی در مدت اخیر بارها به دفتر مصطفی آجورلو مراجعه کرد و حاضر شد یکی دو روز هم بیشتر به استقلال فرصت بدهد اما در نهایت آبی ها نتوانستند مبلغی که تعهد کرده بودند را فراهم کنند.

1984