جزییات قرارداد پرسپولیس با صادقی/ سالی 18 میلیارد تومان با آپشن

جزییات قرارداد پرسپولیس با صادقی/ سالی 18 میلیارد تومان با آپشن

پایگاه خبری فوتبالی- مدت قرارداد سعید صادقی با پرسپولیس چند ساله است؟

به گزارش فوتبالی، در حالی که باشگاه پرسپولیس در سایت خود قرارداد صادقی را یک ساله اعلام کرد، اما این بازیکن پس از خروج از ساختمان باشگاه و در مواجه با خبرنگاران اعلام کرد که قراردادش دو ساله است.

شنیده‌های خبرنگار فوتبالی حاکی از این که  گویا قرارداد سال دوم سعید صادقی قطعی نیست و منوط به توافق طرفین است و چنین بندی یعنی باید برای فصل آینده بر سر مسائل مالی مذاکرات مجدد صورت گیرد. 

به نظر می‌رسد قرارداد سعید صادقی مشابه به قرارداد سیامک نعمتی در پایان فصل بیست و یکم است که باشگاه پرسپولیس، نخواسته مثل ماجرای قرارداد نعمتی و برخی نفرات دیگر ادعایی را مطرح کند که تابستان سال آینده برای آنها حاشیه‌ای به همراه داشته باشد. البته زرنگی ایجنت صادقی بوده که قرارداد دو ساله مشروط بسته شده است چرا که در نهایت سال آینده دوباره قیمتها بالا می رود.

سعید صادقی ظهر امروز و پس از مذاکرات فشرده‌ای که با پرسپولیس داشت قرارداد خود را با قرمزها نهایی کرد تا در لیگ بیست و دوم پیراهن قرمز این تیم را بر تن کرده و مجددا شاگرد یحیی گل‌محمدی شود.

صادقی فصل گذشته بهترین هافبک لیگ برتر شد و رکورد تعداد پاس گل را در تاریخ لیگ برتر به خود اختصاص داد تا در نقل و انتقالات تابستانی امسال پیشنهادهای داخلی و خارجی زیادی داشته باشد.

درباره قیمت او هم گمانه های زیادی شده است که البته رقم سالی 18 میلیارد تومان با آپشن، به گمانه زنی ها نزدیک تر است. ظاهرا پایه قرارداد 14 میلیارد تومان است. استقلال به صادقی پیشنهاد 12 میلیارد تومانی داده بود و ظاهرا با آپشن این قرارداد به 15 میلیارد تومان می رسیده که در نهایت صادقی پرسپولیس را انتخاب کرد. البته پیشنهاد اولیه استقلال به صادقی چیزی در حدود سالی 8 میلیارد تومان بود. البته پرسپولیس همه شرطهای صادقی اعم از گذاشتن بند فسخ برای جدایی در صورت داشتن پیشنهاد خارجی و همچنین پرداخت 40 درصد مبلغ قرارداد را برآورده کرد و طبیعی بود که او به پرسپولیس برود. ظاهرا استقلال با شرطهای صادقی هم موافق نبوده است.

7655