شروع احساسی مهاجم فولاد پس از پیوستن به این تیم

شروع احساسی مهاجم فولاد پس از پیوستن به این تیم

پایگاه خبری فوتبالی- علی قربانی لژیونر سابق کشورمان و خرید جدید فولاد خوزستان با انتشار پستی از اعتماد جواد نکونام و جذب او تشکر کرد.

به گزارش فوتبالی، علی قربانی مهاجم سابق استقلال و سپاهان که مدتی در فوتبال جمهوری آذربایجان حضور داشت و پیراهن تیم ملی این کشور را هم پوشید، شب گذشته به فولاد پیوست.

او حالا با انتشار پستی خطاب به هواداران فولاد از انتخاب جواد نکونام تشکر کرده و نوشته حضور در فولاد باعث افتخارش است:


بسیار خوشحالم از اینکه فصل آینده در خدمت باشگاه بزرگ فولاد خواهم بود و افتخار می‌کنم از اینکه حمایت هوادارانی چون شما را پشت سرم خواهم داشت. در تمام سال‌هایی که با پیراهن سایر تیم‌ها به خوزستان می‌آمدم، چیزی جز شور و شوق هواداری و محبت بی حد و حصر از شما ندیدم و برای یک بازیکن هیچ چیزی بهتر از این وجود ندارد.


دوست دارم از اعتماد مدیران باشگاه فولاد و همچنین آقای جواد نکونام تشکر ویژه داشته باشم و باید بگویم این افتخار بزرگی است که زیر نظر ایشان در فصل جدید کار خواهم کرد؛ آقای نکونام یک مرد بزرگ و یکی از بهترين مربیان فوتبال ایران است و هر بازیکنی آرزوی بازی در تیم او را دارد.

بعد از یک دوره بازی در خارج از کشور، نمی‌توانم اشتیاقم برای حضور در لیگ برتر خلیج فارس را پنهان کنم و بی‌تاب شروع فصل جدید هستم تا در کنار شما روزهای خوبی را برای فولاد بسازیم.

7777