جواب نهایی خفاش‌ها به پیشنهاد فروش 2 ستاره تیم خود به کاتالان‌ها اعلام شد

جواب نهایی خفاش‌ها به پیشنهاد فروش 2 ستاره تیم خود به کاتالان‌ها اعلام شد

پایگاه خبری فوتبالی - مدیرعامل باشگاه اسپانیایی والنسیا طی روزهای گذشته و در جریان برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی در خصوص بعضی موارد و مسائل مربوط به این باشگاه و بازیکنانش صحبت کرده و در خلال این صحبت‌ها ادعا کرد که قصد فروش دو بازیکن مورد نظر آبی و اناری‌پوشان شهر بندری بارسلون را ندارند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های اسپانیایی، مدیر باشگاه والنسیای اسپانیا طی برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که علی‌رغم شایعات و خبرهای منتشر شده، وضعیت این باشگاه اسپانیایی از نظر مالی این طور نیست که مجبور به فروش بازیکنان تیم خود شوند. او هم‌چنین مشخصا اعلام کرد که این تیم خواهان تمدید قرارداد خوزه گایا و کارلوس سولر، دو بازیکن مورد نظر مدیریت باشگاه بارسلونای اسپانیا است.

پیش از این گفته شده بود که خوزه گایا و کارلوس سولر دو بازیکنی هستند که مقامات و مدیران باشگاه بارسلونای اسپانیا به موضوع جذب و به خدمت گرفتن آن‌ها علاقه دارند و مدیران و مسئولان باشگاه اسپانیایی والنسیا به دلیل شرایط نامناسب اقتصادی و مالی مجبور به فروش این دو بازیکن می‌باشند.

حتی جلسه‌ای بین سران و مقامات باشگاه بارسلونای اسپانیا و شخص خوان لاپورتا به عنوان رئیس این باشگاه کاتالانی با مدیر و رئیس باشگاه والنسیا هم در همین ارتباط برگزار شده بود.

9404