ادامه حواشی ستاره آلمانی سابق توپچی‌ها در ترکیه و جدایی احتمالی‌اش از فنرباغچه

ادامه حواشی ستاره آلمانی سابق توپچی‌ها در ترکیه و جدایی احتمالی‌اش از فنرباغچه

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف اروپایی به ویژه رسانه‌های کشورهای آلمان و ترکیه، گفته می‌شود که حواشی مسوت اوزیل در باشگاه ترکیه‌ای فنرباغچه بیش از اندازه شده و چیزی که اکثر کارشناسان و خبرنگاران در این زمینه بر آن تاکید دارند، این است که جدایی این ستاره سابق تیم ملی آلمان و توپچی‌های لندنی از باشگاه ترکیه‌ای فنرباغچه هم نزدیک و محتمل به نظر می‌رسد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های کشورهای آلمان و ترکیه، مسوت اوزیل، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال آلمان و ستاره سابق خط میانی باشگاه‌های بزرگی همانند رئال مادرید اسپانیا و آرسنال انگلستان دیگر در تیم باشگاهی فنرباغچه استانبول از باشگاه‌های سرشناس و پرطرفدار فوتبال در لیگ دسته اول کشور ترکیه نقش چندانی ندارد. اگر چه این بازیکن سی و سه ساله و آلمانی بر وفاداری خود به باشگاه ترکیه‌ای تاکید می‌کند، اما رویکرد این ستاره سابق توپچی‌های لندنی و مانشافت به زبان دیگری صحبت می‌کند.

مسعود اوزیل سی و سه ساله که مدت‌ها به عنوان یکی از بهترین فوتبالیست‌های جهان مطرح و سر زبان‌ها بود، بار دیگر هواداران باشگاه پر طرفدار فنرباغچه استانبول که یکی از سه باشگاه بزرگ و پرهوادار در فوتبال کشور ترکیه به شمار می‌رود را به شدت ناراحت کرده است.

صبح یکی از روزهای هفته‌ای که سپری شد، یک روزنامه‌نگار ترکیه‌ای در توییتی در بستر فضای مجازی چنین نوشت که اوزیل دیگر باشگاه ترکیه‌ای خود را در شبکه اجتماعی اینستاگرام در فضای مجازی دنبال نمی‌کند. موضوعی که بعد از آن در شبکه‌های ورزشی این کشور مانند بمب منفجر شد و پیچید.

البته در سوی دیگر و از نقطه نظر ورزشی، هافبک فنرباغچه مدت‌هاست که دیگر یک بازیکن برتر در ترکیب تیم فوتبال فنرباغچه ترکیه به حساب نمی‌آید و حتی می‌توان این گونه اظهار داشت که به طور کامل در این باشگاه ترکیه‌ای، غیر قابل استفاده شده است. اگر چه این ستاره سابق آلمان‌ها هنوز تا سال 2024 میلادی با مدیران باشگاه ترکیه‌ای فنرباغچه قرارداد ادامه همکاری خواهد داشت، اما مقامات و مدیران مسئول در باشگاه فنرباغچه ترکیه هیچ مانعی بر سر راه جدایی و خروج این بازیکن آلمانی از این باشگاه کشور ترکیه قرار نمی‌دهند.

گفته می‌شود حتی مدیریت باشگاه ترکیه‌ای تمایل دارد که مسوت اوزیل از آن جایی که مبلغ سنگینی را نیز تحت عنوان حقوق و دستمزد از مدیران و مسئولان باشگاه فنرباغچه دریافت می‌کند، این تیم ترکیه‌ای را هر چه سریع‌تر ترک کند! خود مسوت اوزیل اما در برابر اتهامات وارده نسبت به خودش، از خویش دفاع کرده بود و در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توییتر و در بستر فضای مجازی چنین تاکید کرده که نیم سال نخست قراردادش با باشگاه فنرباغچه، هیچ مبلغی را به عنوان حقوق و دستمزد از سران این تیم ترکیه‌ای دریافت نکرده است.

به هر حال، باید منتظر ماند و دید که سرانجام عاقبت این بازیکن سرشناس و ستاره پیشین تیم ملی آلمان و باشگاه‌های بزرگ اروپایی با باشگاه فنرباغچه ترکیه در نهایت به کجا خواهد انجامید و این بازیکن تا چه زمانی در این باشگاه ترکیه‌ای دوام آورده و ماندگار خواهد بود.

9404