مهاجم آرژانتینی سابق یوونتوس هم خواهان حضور دی‌ماریا در تیم خود شد!

مهاجم آرژانتینی سابق یوونتوس هم خواهان حضور دی‌ماریا در تیم خود شد!

پایگاه خبری فوتبالی - کارلوس توز، ستاره سابق باشگاه یوونتوس اعتراف کرد که با توجه به علاقه بیانکونری، دوست دارد آنخل دی ماریا را در روزاریو سنترال به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، تیم ماسیمیلیانو آلگری آنخل دی ماریا، وینگر ملی‌پوش و آرژانتینی سابق پاری‌سن‌ژرمن فرانسه و منچستر یونایتد انگلیس را به عنوان یکی از اهداف اصلی فصل آینده خود قرار داده است. بانوی پیر در حال مذاکره با اطرافیان این بازیکن آرژانتینی بوده و هم‌چنان منتظر پاسخ نهایی وی هستند.

یوونتوس در حال حاضر پیشنهاد خود را برای جذب این بازیکن آرژانتینی ارسال کرده اما او هنوز در مورد آینده خود تصمیم نگرفته و پاسخ نداده است. بانوی پیر صبور است اما به نظر می‌رسد که رقابت برای امضای قرارداد با او پیچیده‌تر می‌شود.

جدا از گزارش‌های منتشر شده مبنی بر علاقه مدیریت بارسلونای اسپانیا، یک تیم جدید هم می‌تواند در این زمینه به تهدیدی برای بیانکونری تبدیل شود. آن تیم روزاریو سنترال خواهد بود که در حال حاضر توسط ستاره سابق یوونتوس، کارلوس توز هدایت می‌شود.

مهاجم سابق بانوی پیر به تازگی به این سمت در این باشگاه منصوب شده است و بابت دعوت از دی ماریا به تیم خود ابایی نخواهد داشت و به زودی با آنخل دی ماریا تماس خواهد گرفت و از او می‌خواهد که با روزاریو سنترال قرارداد امضا کند. کارلوس توز در این رابطه چنین می‌گوید: "دی ماریا؟ در حال حاضر من هنوز نمی‌توانم با او صحبت کنم. با این اوصاف، من دوست دارم که او به باشگاه من بپیوندد؛ چه کسی این موضوع را دوست ندارد؟!"

مهاجم آرژانتینی سابق بیانکونری گفت: "هنگامی که شرایط مناسب باشد، تماس می‌گیرم و می‌پرسم که او واقعا می‌خواهد چه کار کند همه ما شخصیت او را می‌شناسیم؛ او نگرش و تجربه مثبتی را برای بازیکنان تیم ما به ارمغان می‌آورد."

9404