جلسه مالدینی و ماسارا با مالک جدید/ تمدید دیرهنگام قرارداد آن‌ها سبب عدم جذب بوتمان شد

جلسه مالدینی و ماسارا با مالک جدید/ تمدید دیرهنگام قرارداد آن‌ها سبب عدم جذب بوتمان شد

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق آخرین اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده توسط منابع و رسانه‌های ایتالیایی، به نظر می‌رسد که قرار است به زودی قرارداد جدید پائولو مالدینی و ریکی ماسارا به عنوان دو مدیر ارشد روسونری با میلانی‌ها منعقد شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه گاتزتا دلو اسپوت چاپ شهر میلان ایتالیا، طی روزهای گذشته خبرهای نگران کننده‌ای در رابطه با تمدید قراردادهای پائولو مالدینی و ریکی ماسارا، دو تن از مدیران ارشد باشگاه آث میلان ایتالیا در رسانه‌ها منتشر شده که بر اساس آن بازار نقل و انتقالات فصل تابستان باشگاه آث میلان نیز در حالت بلوکه و غیر فعال قرار گرفته است.

خبرنگار نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت در یکی از گزارش‌های اخیر خود چنین عنوان می‌کند که پائولو مالدینی و ریکی ماسارا به احتمال فراوان در هفته جاری با جری کاردیناله، مدیرعامل و موسس شرکت رد برد و سهامدار عمده باشگاه آث میلان ایتالیا به توافق خواهند رسید و تمدید قرارداد آن ها با روسونری صورت خواهد گرفت. بعد از امضای قرارداد جدید با میلانی‌ها، این دو مدیر توانمند می‌توانند کاملا بر روی فعالیت بر بازار نقل و انتقالات فصل تابستان قهرمان ایتالیا تمرکز کنند.

پائولو مالدینی به محض نهایی شدن موضوع تمدید قراردادش با باشگاه میلان اهداف مختلفی در سر دارد که نخستین آن ها با آمدن دیووک اوریگی به سرانجام می‌رسد؛ البته انتقال هایی هم‌چون اسون بوتمان، مدافع لیل فرانسه که مدت‌ها در انتظار اقدام باشگاه میلان بود ولی به تازگی به باشگاه انگلیسی نیوکاسل یونایتد ملحق شد، دیگر از دست رفته و در حقیقت 8 ماه تلاش و مذاکرات مداوم با این بازیکن نیز دود شد و به هوا رفت! رناتو سانچز، ستاره پرتغالی و دیگر گزینه مد نظر میلان از تیم لیل هم در شرایط مشابه بوتمان قرار دارد و بسیتر به انتقال به باشگاه پاری‌سن‌ژرمن نزدیک است و اندکی غفلت می‌تواند او را نیز به سرنوشت اسون بوتمان دچار کند و دست روسونری از هر دوی آن‌ها دور بماند. هم‌چنین شارل دکتلار از باشگاه بلژیکی کلوب بروژ که در صدر لیست پائولو مالدینی قرار دارد.

در رابطه با رناتو سانچز، ستاره ملی‌پوش و پرتغالی باشگاه لیل فرانسه، مدیریت دیگر باشگاه فرانسوی یعنی پاری‌سن‌ژرمن نیز وارد کورس رقابت برای به خدمت گرفتن این ملی‌پوش پرتغالی شده و آماده است تا مبلغی بالاتر از مبلغ پیشنهادی مقامات آث میلان پرداخت کند که این موضوع، تاوان تمدید دیرهنگام قرارداد پائولو مالدینی با روسونری می‌باشد؛ اما به زودی این اسطوره روسونری و مدیر ورزشی کنونی باشگاه ایتالیایی کار خود را آغاز خواهد کرد.

9404