ناراحتی متقابل چلسی و ستاره مراکشی از یکدیگر!/ میلان و یوونتوس آماده ارائه پیشنهاد

ناراحتی متقابل چلسی و ستاره مراکشی از یکدیگر!/ میلان و یوونتوس آماده ارائه پیشنهاد

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف ایتالیایی به ویژه رسانه‌های شهر میلان و کشور انگلیس، ستاره مراکشی آبی‌های لندنی درخواست خروج خود را به مدیران این باشگاه انگلیسی ارائه داده و از روسونری به عنوان یکی از مشتریان جدی این بازیکن نام برده می‌شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه اسکای اسپورتس ایتالیا، خبرنگار این شبکه در گزارشی فوری از باشگاه آبی‌پوش و انگلیسی چلسی چنین خبر می‌دهد که حکیم زیاش، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال مراکش و ستاره خط میانی و حمله باشگاه چلسی لندن درخواست رسمی خروج خود از استمفوردبریج را به مقامات و مدیران آبی‌های انگلیسی ارائه داده است. حکیم زیاش همانند روملو لوکاکو بدون اجازه مدیران و مسئولان باشگاه چلسی با نمایندگان تیم ایتالیایی آث میلان گفتوگو و مذاکره انجام داده است.

در گزارش دیگری که توسط خبرنگار رسانه ایتالیایی کالچو مرکاتو منتشر گردیده است، طبق گفته این خبرنگار پروژه انتقال حکیم زیاش به باشگاه آث میلان ایتالیا می‌تواند با امضای یک قرارداد قرضی و به مبلغی معادل رقم شش میلیون یورو به همراه درج گزینه بند خرید اجباری و دائمی در متن این قرارداد نهایی شده و صورت بگیرد.

مدیران و مسئولان باشگاه آث میلان ایتالیا علاقه‌مند به امضای قرارداد با حکیم زیاش، ستاره مراکشی آبی‌های لندنی می‌باشند. خود حکیم زیاش نیز مشتاق و متمایل به نهایی شدن و انجام این انتقال و حضور در جمع شاگردان استفانو پیولی در ترکیب روسونری در سن سیرو می‌باشد.

بر اساس آخرین گزارش‌های جانلوکا دی‌مارتزیو، روزنامه‌نگار نشریات ایتالیایی و خبرنگار شبکه اسکای اسپورتس ایتالیا، مذاکرات با ایجنت و مدیر برنامه‌های حکیم زیاش، ستاره مراکشی مورد نظر مدیران و مسئولان باشگاه آث میلان ایتالیا طی روزها و ساعت‌های آینده نیز می‌تواند هم‌چنان ادامه داشته باشد.

البته در این میان گفته می‌شود که مديران یوونتوس نیز در صدد ارائه یک پیشنهاد برای جذب حکیم زیاش و یا قرار دادن این بازیکن به هر نحوی که شده در معامله احتمالی فروش ماتیاس دی‌لیخت به چلسی می‌باشند.

9404