گزینه خرید میلان از لیل پس از 8 ماه مذاکره با مالدینی سر از نیوکاسل درآورد!

گزینه خرید میلان از لیل پس از 8 ماه مذاکره با مالدینی سر از نیوکاسل درآورد!

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده توسط منابع ایتالیایی و انگلیسی، به نظر می‌رسد که تعلل روسونری در انجام اقدام نهایی برای به جذب بوتمان، حوصله مدافع لیل را سر برده و این بازیکن به پیشنهاد مناسب کلاغ‌ها که حالا از ثروت مالکان متمول سعودی هم سود می‌برند، پاسخ مثبت داده و در آستانه حضور در لیگ برتر جزیره قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از منابع مختلف اروپایی از جمله SportItalia، اسون بوتمان، مدافع باشگاه لیل فرانسه که مدت‌هاست گزینه هدف مدیران میلان ایتالیا در بازار نقل و انتقالاتی به حساب آمده و حتی گفته می‌شد که با پائولو مالدینی، مدیر ورزشی روسونری نیز به توافقات اولیه و شخصی دست یافته بود، به دنبال تعلل بیش از حد مقامات تیم ایتالیایی سرانجام با انتقال خود به باشگاه نیوکاسل یونایتد انگلستان موافقت کرده است. نهایی شدن این انتقال ممکن است به طور رسمی حتی تا چند ساعت آینده از رسانه‌ها اعلام شود.

انتظارات مدیران آث‌ میلان، اسون بوتمان را خسته کرده است و این مدافع تیم. لیل فرانسه بعد از هفته‌ها شک و تردید، سرانجام پیشنهاد سران نیوکاسل یونایتد انگلستان را پذیرفت. رناتو سانچز، ستاره ملی‌پوش و پرتغالی لیل فرانسه نیز که او هم برای مدت زمانی طولانی به عنوان دیگر گزینه مد نظر سران میلان در بازار نقل و انتقالاتی بود، لحظه به لحظه به انتقال و حضور در تیم فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن نزدیک‌تر می‌شود و مالدینی و ماسارا می‌بینند که ماه‌ها زحماتشان در طراحی و پیش‌برد این دو پروژه نقل و انتقالاتی، بدون نتیجه از بین رفته و نابود می‌شود. در این میان، قرارداد این دو مدیر ارشد روسونری با باشگاه هنوز به امضا نرسیده است.

دانیله لونگو، خبرنگار سرشناس نزدیک به روسونری در گزارش کوتاهی تاکید کرده که اسون بوتمان به تیم نیوکاسل یونایتد می‌رود؛ چرا که شب گذشته پیشنهاد این تیم انگلیسی توسط مدافع لیل پذیرفته شد.

بر اساس همین گزارش، گفته شده که چند ساعت آینده تعیین‌کننده خواهد بود اما همه چیز به بوتمان بسته است تا زیر فشار مدیران لیل تسلیم و بازیکن نیوکاسل شود یا باز هم برای روسونری مقاومت کند. این بازیکن بیش از سه هفته است که منتظر اقدام مدیران میلان است اما باشگاه ایتالیایی نتوانسته پیشنهاد خود را به پیشنهاد 45 میلیون یورویی نیوکاسل نزدیک کند.

اما کمی بعد، مانوئل بایوچینی، خبرنگار شبکه اسکای اسپورتس از انتقال قطعی اسون بوتمان 22 ساله و امضای قراردادی با سران نیوکاسل به ارزش 37 میلیون یورو به علاوه مبلغ 3 میلیون یورو به عنوان پاداش خبر داد که در مجموع 40 میلیون یورو برای مدیران متمول این تیم انگلیسی هزینه در بر خواهد داشت.

طبق گزارش دانیله لونگو، مدیریت باشگاه فرانسوی لیل می‌خواست که بوتمان را به کلاغ‌های انگلیسی بفروشد؛ وگرنه مالدینی و ماسارا هر کاری که ممکن بود را انجام دادند؛ حتی قبل از بازی با آتالانتا به فرانسه رفتند.

هم‌چنين بر اساس گزارش آنتونیو ویتیلو، دیگر خبرنگار سرشناس نزدیک به روسونری، بوتمان هلندی در واقع تصمیم گرفت که دیگر معطل و منتظر میلان نباشد و طی شب گذشته با مدیران نیوکاسل به توافق اصولی رسید.

طبق گفته ویتیلو، مدیریت میلان تا شب گذشته به کار بر روی قرارداد ادامه داد اما تمایل این بازیکن برای انتقال به لیگ برتر انگلیس و خسته شدن او از معطلی بیش از حد برای روسونری، همه چیز را تغییر داد. حالا مقامات باشگاه ایتالیایی به سوی اهداف دیگری در بازار نقل و انتقالاتی روی خواهند آورد.

بر اساس گزارش پاسکال گوارو، خبرنگار معتبر حوزه فوتبال ایتالیا و اروپا، رقم پیشنهادی سران میلان خیلی هم کمتر از مبلغ پیشنهادی مقامات نیوکاسل نبود؛ اما در عرض 24 ساعت، بوتمان بدون اطلاع روسونری که 8 ماه با آن‌ها مذاکره کرده بود، موضع خود را تغییر داد.

به گفته نیکولو اسکیرا، روزنامه‌نگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس حوزه نقل و انتقالات فوتبال اروپا، تغییرات مالکیتی در باشگاه میلان، اسون بوتمان را خسته کرد و باعث شد تا این بازیکن پس از چند هفته تردید، سرانجام پیشنهاد نیوکاسل انگلیس را پذیرفت.

رناتو سانچز، دیگر بازیکن مد نظر مقامات میلان از لیل فرانسه هر لحظه به انتقال به دیگر تیم فرانسوی یعنی پاری‌سن‌ژرمن نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود و پائولو مالدینی و ریکی ماسارا به عنوان دو تن از مدیران ارشد روسونری در شرایطی شاهد نابودی ماه‌ها تلاش و برنامه‌ریزی‌های خودشان هستند که قراردادشان با باشگاه میلان و مالک جدیدش هم‌چنان تمدید و امضا نشده است.

9404