واکنش مدیر بایرن مونیخ به شایعات خریدن کریستیانو رونالدو

واکنش مدیر بایرن مونیخ به شایعات خریدن کریستیانو رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن مونیخ به شایعات پیوستن کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی منچستریونایتد به این باشگاه واکنش نشان داد و تمامی اخبار را تکذیب کرد. 

به گزارش فوتبالی، صبح روز جمعه رسانه‌های انگلیسی ادعا کردند که کریستیانو رونالدو از عملکرد مدیران منچستریونایتد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بسیار ناراضی است و قصد ترک این باشگاه را دارد. از همان موقع، از بایرن مونیخ به عنوان جدی‌ترین مقصد کریستیانو رونالدو نام برده شد، زیرا آن‌ها با روبرت لواندوفسکی به مشکل برخورده‌اند و این ستاره لهستانی می‌خواهد از این باشگاه جدا شود و به بارسلونا بپیوندد. 

به نقل از یورو اسپورت، کریستیانو رونالدو در تابستان گذشته با مبلغ 20 میلیون پوند از یوونتوس به منچستریونایتد پیوست و توانست 24 گل در 38 بازی برای شیاطین سرخ به ثمر برساند، اما آن‌ها به رتبه‎‌ای بهتر از ششمی دست نیافتند تا رونالدو از لیگ قهرمانان اروپا دور بماند. 

حسن صالح حمیدزیچ در گفت و گویی با اسکای آلمان گفت: "کریستیانو رونالدو یک بازیکن بسیار بزرگ با یک کارنامه فوق العاده است، اما این داستان‌ها درباره احتمال پیوستنش به بایرن مونیخ حقیقت ندارد. هیچ کدام از این اخبار واقعی نیستند."

4416