قهرمانی در اروپا، رویای دیرینه امباپه

قهرمانی در اروپا، رویای دیرینه امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه سوپر استار فرانسوی پاریسن ژرمن اذعان کرد که هدف اول او و این باشگاه، رسیدن به مقام قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست. 

به گزارش فوتبالی، پاریسن ژرمن در دهه اخیر فقط یک بار توانسته رنگ فینال چمپیونز لیگ را ببیند، اما در آن جا مقابل بایرن مونیخ شکست خورد تا دست نیمار و امباپه از جام کوتاه بماند. آن‌ها در فصل گذشته با خریداری بازیکنانی همچون لیونل مسی، اشرف حکیمی، واینالدوم و جیانلوئیجی دوناروما، بیشترین شانس قهرمانی را از نگاه روزنامه‌ها و مردم در چمپیونزلیگ داشتند، اما خیلی زود در مرحله یک هشتم نهایی اسیر جادوی کریم بنزما و رئال مادرید شدند. 

به نقل از سایت مارکا، کیلیان امباپه در آستانه پیوستن به رئال مادرید قرار داشت، اما در نهایت قراردادش را با پی‌اس‌جی تا سال 2025 تمدید کرد تا با تیم شهری که در آن متولد شده، به قهرمانی در اروپا برسد. او در گفت و گویی با BFMTV درباره هدف اصلی پاریس در فصل آینده گفت: "قطعا قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا. این واضح‌ترین هدف ماست."

بعد از رد کردن زلاتان ابراهیموویچ در لیست بهترین گلزنان تاریخ پاریسن ژرمن، حالا امباپه شانس این را دارد که از ادینسون کاوانی نیز جلو بزند و به بهترین گلزن تاریخ این باشگاه تبدیل شود. 

"اگر همینطوری ادامه دهم، هیچ دلیلی برای نرسیدن به آن نمی‌بینم. رکورد فوق العاده‌ای است."

4416