خداحافظی احساسی محمد صلاح با ستاره جدید بایرن مونیخ

خداحافظی احساسی محمد صلاح با ستاره جدید بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - محمد صلاح ستاره مصری لیورپول با انتشار پستی در شبکه‌های مجازی، با سادیو مانه ستاره سنگالی جدید بایرن مونیخ خداحافظی کرد. 

به گزارش فوتبالی، سادیو مانه ستاره سنگالی لیورپول با رقم 32 میلیون پوند + 9 میلیون پوند پاداش به بایرن مونیخ پیوست تا ماجراجویی جدیدی در زندگی‌اش آغاز کند. سادیو مانه 30 ساله تنها دوازده ماه از قراردادش با لیورپول باقی مانده بود و در همین میان، بایرن مونیخ از فرصت استفاده کرد تا او را به آلیانز آرنا ببرد. مانه در دوران حضورش در مرسی ساید، موفق به قهرمانی در لیگ برتر، لیگ قهرمانان اروپا و همچنین جام حذفی و جام اتحادیه شد. 

به نقل از سایت گل، محمد صلاح با انتشار چند عکس در شبکه‌های مجازی درباره خروج مانه نوشت: "عجب سفری در کنار هم داشتیم. از تو بابت تمامی‌ لحظات خوبی که ساختی تشکر می‌کنم و امیدوارم در ماجراجویی جدیدت موفق و سربلند باشی. دل همه ما برایت تنگ خواهد شد." 

مانه و صلاح از سال 2017 یک زوج رویایی در خط حمله لیورپول با یک دیگر تشکیل دادند و قطعاً جزو ارکان اصلی موفقیت لیورپول در چند سال گذشته بودند. آن‌ها در این فصل توانستند به رکورد گل زدن در 30 بازی باهم برسند.                                                                                       

4416