کنایه سنگین رییس پاریسن ژرمن به رئال مادرید

کنایه سنگین رییس پاریسن ژرمن به رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - ناصر الخلیفی رئیس متمول فطری باشگاه پاریسن ژرمن اذعان کرد که دلیل خوشحالی رئال مادرید و هوادارانش را برای قهرمانی در تورنمنتی که قصد منحل کردن آن را داشتند، نمی‌فهمد. 

به گزارش فوتبالی، در روز چهاردهم ماه می 2022، رئال مادرید و لیورپول فینال لیگ قهرمانان را در شهر پاریس برگزار کردند و لوس بلانکوس با تک گل وینیسیوس جونیور به پیروزی رسید تا چهاردهمین قهرمانی خود را در تاریخ این رقابت‌ها جشن بگیرد. این در حالی است که حدود یک سال قبل از این قهرمانی، فلورنتینو پرز قصد راه اندازی لیگی جدید به نام سوپرلیگ را داشت که اگر موفق به اجرای آن می‌شد، دیگر عملاً چمپیونزلیگی وجود نداشت.  

به نقل از سایت گل، ناصر الخلیفی در گفت و گویی با گاتزتا دلواسپورت درباره این مسئله گفت: "من به تیم‌های بزرگ احترام می‌گذارم. رئال مادرید لایق قهرمانی در چمپیونز لیگ بود. آن‌ها برای چند روز قهرمانی را جشن گرفتند و سپس دوباره می‌خواهند آن را از بین ببرند. به شخصه دوست دارم آژاکس را در نیمه نهایی و تاتنهام را در فینال ببینم. به خوبی اولین تجربه پی‌اس‌جی در لیگ قهرمانان اروپا را به یاد می‌آورم. هواداران احساس فوق العاده‌ای داشتند. لیگ قهرمانان روح فوتبال است. ناعادلانه است که آن را با سوپرلیگ عوض کنیم."

4416